6 Awetive Megadeal Sportson Center Ispolkom 7 8 9 10 11 12
01 / 12

6

02 / 12

Awetive

Corporate Template

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
Read More
03 / 12

Megadeal

eCommerce Theme

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
Read More
04 / 12

Sportson

Sports Template

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
Read More
05 / 12

Center

06 / 12

Ispolkom

07 / 12

7

08 / 12

8

09 / 12

9

10 / 12

10

11 / 12

11

12 / 12

12

Понеділок, 22 квітня 2019 11:47

Нікопольці залишаться без електропостачання, якщо не встановлять автоматичні вмикачі у своїх лічильниках

На зустрічі, яка відбулася за ініціативою заступника міського голови Сергія Тихенка, обговорили важливе питання щодо заміни автоматичних вмикачів у лічильниках споживачів, яку проводять робітники ДТЕКу. Якщо не провести цю процедуру, то електропостачання буде відключено. На зустрічі були присутні начальник Нікопольського РЕМ Віктор Боднар, інженер ЕТЛ Євген Джегірей та голови квартальних комітетів селища Північного.

Справа в тому, що багато мешканців Нікополя, в тому числі і приватного сектору, перейшли на обігрів своїх будинків електроопалювальними приладами, що призводить до постійних аварійних відключень електропостачання.

Робітники Нікопольського РЕМ провели перевірку фактичної потужності автоматичних вмикачів, що встановлені на точках обліку у клієнтів, які отримують електроенергію через ТП 74, до договірної потужності. І замінили автоматичний вмикач на номінал, який указаний в договорі, всім без виключення. Отриманий результат вразив енергетиків.

– Ми опрацювали 147 клієнтів і зекономили 138 кВт тільки з одного ТП 74, – розповідає начальник Нікопольського РЕМ Віктор Боднар. – У нас є декілька напрямків розвитку мереж. Один із напрямків – це інвестиційна програма, яка передбачає, що зростання споживання електричної енергії буде 7% на рік. На деяких об’єктах в Нікополі – більше 60% або 37% в середньому по місту. Такого не повинно бути. Кожний клієнт, який хоче збільшити потужність приміщення, в якому проживає, повинен докупити її. За ці гроші я маю можливість покращити стан мереж.

Заміна автоматичних вмикачів на номінал, який указаний в договорі, проходить безкоштовно. Жодних санкцій до клієнтів, у яких були знайдені невідповідні договору вмикачі, не застосовують.

Та чи є законними технічні перевірки точок обліку у клієнтів, а також заміна автоматичних вмикачів у їх лічильниках?

– Коли взимку були масові відключення електропостачання, від мене вимагали виконувати договірні зобов’язання і забезпечити електропостачання, – говорить Віктор Боднар. – Але друга сторона, яка уклала договір, теж повинна виконувати свої зобов’язання. В договорі написано 3 кВт, якщо хтось бере більше, то не виконує договірні стосунки.

Починаючи з квітня робітники Нікопольського РЕМ вже готуються до осінньо-зимового періоду. В рамках цієї підготовки вони проводять заміну автоматичних вмикачів у лічильниках споживачів за встановленим графіком. Спочатку роботи будуть проведені на селищі Північному, потім на мікрорайоні Лапинка та на мікрорайоні Новопавлівка.

Чи є якісь важелі впливу, якщо хтось з мешканців не пустить робітників Нікопольського РЕМ до свого двору для проведення запланованих робіт?

– На основі закону України «Про ринок електроенергетики», якщо клієнт не дотримується договірної потужності, я маю право встановити обмежуючий пристрій. Якщо він принципово не допускає робітників РЕМ до лічильника, я повинен попередити його за п’ять календарних днів про процедуру відключення.

Але якщо клієнт звернеться до РЕМ із проханням поміняти вмикач у лічильнику, його поміняють і анулюють заяву на відключення.

– Якщо клієнт буде наполягати на своєму, то суд визнає хто прав, а хто ні, але я не подам напругу, поки не поставлю автоматичний вмикач, – наголошує начальник РЕМ.

Голови квартальних комітетів, які були присутні на зустрічі, мали змогу задати хвилюючі їх питання керівнику Нікопольського РЕМ Віктору Боднару та одразу отримували вичерпну відповідь. За що присутні були дуже вдячні.

– Я вже 20 років працюю головою квартального комітету і вперше за цей час, між нами відбувся такий діалог. Ви працюєте так як треба і це дуже приємно, – відмітила голова квартального комітету № 24 Валентина Козлова.

Зазначимо, що починаючи з 25 березня у всіх клієнтів багатоквартирних будинків, у яких встановлені лічильники з автоматизованими системами контролю обліку електричної енергії, також проводяться роботи по обмеженню згідно з договірною потужністю. Але за бажанням можна збільшити потужність своєї квартири. Якщо клієнт хоче збільшити потужність своєї квартири на 1 кВт, він повинен прийти до РЕМ і оформити заяву. Збільшення потужності на 1 кВт коштує 1400 грн.

Всі вказані роботи енергетики проводять для того, щоб разом із клієнтами покращити якість електричних мереж та запобігти масовим аварійним відключенням в осінньо-зимовий період.

Прес-служба Нікопольської міської ради

Read 107 times

Ми у соц-мережах

Нікопольська міська рада
inform@nikopol-mrada.dp.gov.ua

Електрометалургів, 3, Нікополь, 53200, Україна

(0566) 68-03-00