6 Awetive Megadeal Sportson Center Ispolkom 7 8 9 10 11 12
01 / 12

6

02 / 12

Awetive

Corporate Template

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
Read More
03 / 12

Megadeal

eCommerce Theme

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
Read More
04 / 12

Sportson

Sports Template

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
Read More
05 / 12

Center

06 / 12

Ispolkom

07 / 12

7

08 / 12

8

09 / 12

9

10 / 12

10

11 / 12

11

12 / 12

12

П'ятниця, 15 березня 2019 14:42

В Центрі надання адміністративних послуг з’явилася електронна черга

Інтенсивний розвиток ринку послуг ставить завдання підвищення якості обслуговування громадян, які звертаються до державних установ за довідками, дозволами та іншими документами. Для того, щоб скоротити час очікування в черзі, в Нікопольському Центрі надання адміністративних послуг за ініціативи міського голови Андрія Фісака з’явився електронний сервіс.

Електронна черга – це програмно-апаратний комплекс, який вирішує проблему розподілу відвідувачів за типом питань та кількості часу перебування в черзі, створюючи комфортні умови для очікування. В Нікопольському Центрі надання адміністративних послуг електронну систему управління чергою тільки почали впроваджувати. З компанією, яка займається налагодженням цього сервісу, заключено відповідний договір.

– Для міста це коштує 1 грн. в рік, – розповідає заступник міського голови Юрій Сокол. – Ми впроваджуємо цю систему, на даний час вже встановлені два монітори і одна система лайтбокс, де саме і проводиться реєстрація громадян в електронній черзі.

Отже на вході до центру встановлений інформаційний термінал електронної черги для реєстрації відвідувачів. Як це працює?

– За допомогою даного терміналу ми прискорюємо прийом громадян завдяки тому, що вони можуть встати в електронну чергу, зареєструвавшись на чотири тижні вперед на весь спектр послуг, який надає ЦНАП. А також оплатити всі послуги, не виходячи з приміщення ЦНАПу, – роз’яснює адміністратор ЦНАПу Данило Сокур.

Перш ніж отримати необхідну послугу, відвідувач вибирає на сенсорному терміналі відповідний пункт меню, реєструється в черзі та отримує талон з номером черги.

Отримавши талон, клієнт очікує своєї черги, спостерігаючи за інформаційним табло, на якому відображена інформація про поточного клієнта та номер обслуговуючого співробітника. Оновлена інформація супроводжується звуковим сигналом про обслуговування.

– На даний час ця система змонтована і працює в тестовому режимі, тому якщо у когось є зауваження, то є адміністратори і керівник адміністративного центру, прошу давати їм свої пропозиції, – говорить заступник міського голови Юрій Сокол.

 

Впроваджена за ініціативою міського голови Андрія Фісака система управління чергою, працює в Нікопольському ЦНАПі лише два тижні, а вже знімає негатив та покращує сервіс прийому громадян. Відтепер перебування тут більше не буде стомлюючим та виснажливим, як для відвідувачів, так і для службовців.

Прес-служба Нікопольської міської ради

Read 137 times

Ми у соц-мережах

Нікопольська міська рада
inform@nikopol-mrada.dp.gov.ua

Електрометалургів, 3, Нікополь, 53200, Україна

(05662) 68-03-00
5-03-02
Гаряча лінія міста