Последние новости Никополя, Марганца, Покрова. Город Никополь, Марганец, Покров - на NikopolNews. Останні новини Нікополя, Покрова, Марганця. Нікополь, Покров, Марганец - на NikopolNews.

6 Awetive Megadeal Sportson Center Ispolkom 7 8 9 10 11 12
01 / 12

6

02 / 12

Awetive

Corporate Template

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
Read More
03 / 12

Megadeal

eCommerce Theme

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
Read More
04 / 12

Sportson

Sports Template

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
Read More
05 / 12

Center

06 / 12

Ispolkom

07 / 12

7

08 / 12

8

09 / 12

9

10 / 12

10

11 / 12

11

12 / 12

12

П'ятниця, 22 червня 2018 14:49

Інформація про виконання бюджету міста за І квартал 2018 року

За І квартал 2018 року до бюджету міста надійшло доходів з урахуванням трансфертів у сумі 346083,2 тис.грн., в тому числі до загального фонду – 334752,8 тис.грн., до спеціального фонду – 11330,4 тис.грн.  План на звітний період виконано на 103,3%.

У порівнянні з минулим роком доходи зросли на 31332,7 тис.грн. або на 10%. Обсяг власних доходів збільшився на 32708,5 тис.грн. або на 30,1%, в той час як  обсяг трансфертів скоротився на 1375,8 тис.грн. або  на 0,7%.

За І квартал 2018 року до загального фонду бюджету міста надійшло власних доходів у сумі 129942,7 тис.грн., уточнений план  на звітний період перевиконано на 13173,6 тис.грн. або на 11,3%.

План надходжень по основному джерелу доходів – податку на доходи фізичних осіб перевиконано на 10696,5 тис.грн. або на 14,1%.

Зростання надходжень  цього платежу в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року склало 22288,7 тис.грн. або 34,8% головним чином за рахунок збільшення перерахувань податку бюджетоутворюючими підприємствами  міста, такими як: ПАТ «НЗФ» - на 7544,3 тис.грн. або у 1,6 разів, ТОВ «Інтерпайп Нікот’юб» на 2919,0 тис.грн. або на 44,2%,  ПРАТ «Сентравіс Продакшн Юкрейн» - на 1549,1 тис.грн. або на 23,2%, ТОВ ВСМПО «Титан Україна» - на 523,7 тис.грн. або на 31,6%, ПП НВО «Трубосталь» - на 288,0 тис.грн. або на 30,8%, ТОВ ВО «Оскар» - на 924,9 тис.грн. або у 2,7 разів, ПРАТ «НЗТО» - на 276,9 тис.грн. або на 34,3%. Істотно збільшились перерахування податку на доходи фізичних осіб – військовослужбовців – на 252,6 тис.грн. або на 11,7%, а також закладів та установ бюджетної сфери – на 2408,8 тис.грн. або на 17,1%.

За звітний період до бюджету міста надійшло доходів від другого за розміром джерела доходів – податку на майно – 21322,2 тис.грн., в тому числі податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки -  1907,9 тис.грн., земельного податку та орендної плати за землю – 19366,4 тис.грн., транспортного податку – 47,9 тис.грн.

По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, планові показники перевиконано на 139,9 тис.грн. або на 7,9%. У порівнянні з надходженнями цього платежу за аналогічний період минулого року доходи зросли на 1019,4 тис.грн. або у 2,1 разів за рахунок збільшення розміру ставки податку. З метою погашення заборгованості по цьому виду платежу було направлено до боржників 30 листів-повідомлень, в результаті погашено борг у сумі 36,5 тис.грн.

Найбільшими платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, з об’єктів нежитлової нерухомості, які сплачують майже 50% усіх надходжень цього платежу є:  ПАТ «Укрсоцбанк» - 414,6 тис.грн. або 21,7% від загального обсягу надходжень, ТОВ «Інтерпайп Нікот’юб»  - 93,6 тис.грн. або 4,9%, ТОВ «Нікопольська зернова компанія» - 74,1 тис.грн. або 3,9%, ПАТ «НЗФ» - 87,6 тис.грн. або 4,6%, ПАТ «Українська залізниця» - 82,5 тис.грн. або 4,3%, ПРАТ «Сентравіс Продакшн Юкрейн» - 64,1 тис.грн. або 3,4%,  ПП НВО «Трубосталь» - 44,4 тис.грн. або 2,3%, ТОВ «Капітолій» - 31,0 тис.грн. або 1,6%, ПРАТ «Енергоресурси» - 25,4 тис.грн. або 1,3%, ТОВ ВКП «ЮВІС» - 21,8 тис.грн. або 1,1%, ПАТ ДТЕК «Дніпрообленерго» - 21,8 або 1,1%.

План надходжень до бюджету земельних платежів (орендної плати за землю та земельного податку) недовиконано на 653,6 тис.грн. або на 3,3% по причині невиконання планових показників:

- по земельному податку з юридичних осіб на 603,6 тис.грн. або на 4,7% через переплату ПАТ «НЗФ», яка виникла згідно рішення суду, та переплату ТОВ «Інтерпайп Нікот’юб» через корегування грошової оцінки землі;

- по орендній платі з юридичних осіб – на 185,0 тис.грн. або на 2,8% через несплату платежів ПП НВО «Трубосталь» (до відома - за І квартал 2017 року було сплачено 459,4 тис.грн.).

По земельному податку та орендній платі з фізичних осіб план перевиконано на 46,9 тис.грн. або на 23,5% та 88,1 тис.грн. або на 21% відповідно.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року спостерігається збільшення надходжень до бюджету земельних платежів на  1376,2 тис.грн. або на 7,6%, в тому числі земельного податку – на 1321,3 тис.грн. або на 11,9% за рахунок збільшення ставки податку для земель промисловості, орендної плати за землю – на 54,9 тис.грн. або на 0,8%.

За І квартал 2018 року між Нікопольською міською радою та землекористувачами було укладено та зареєстровано відповідно до вимог діючого законодавства 30 договорів оренди землі та додаткових угод про поновлення договорів оренди на загальну площу 3,3206 га, в тому числі: з юридичними особами – 17 договорів на загальну площу 2,9475 га (4 нових, орендна плата в рік становить 350,3 тис.грн.), з фізичними особами – 13 договорів на загальну площу 0,3731 га (1 новий, орендна плата за рік становить 8,2 тис.грн.).

З метою погашення податкового боргу по платі за землю було вжито наступних заходів:

  • направлено 28 листів щодо добровільного погашення заборгованості з орендної плати за земельні ділянки та земельного податку на суму 1881,2 тис.грн.;
  • ведеться позовна робота щодо стягнення заборгованості з орендної плати за землю на суму 373,3 тис.грн., в тому числі: по ТОВ «Нікопольська виробнича база» на суму 102,2 тис.грн., ПП «Сталкєр» на суму 27,7 тис.грн.(рішенням суду від 26.03.2018 року позов задоволено), ТОВ «Стальконструкція-109» на суму 243,4 тис.грн.

По транспортному податку план перевиконано на 29,3 тис.грн. або більш ніж у 2,5 разів завдяки погашенню податкового боргу по сплаті цього платежу фізичними особами, у порівнянні з минулим роком обсяг надходжень збільшився на 16,7 тис.грн. або на 53,4%.

Планові показники по податку на прибуток підприємств недовиконано на 169,0 тис.грн. через збиткову діяльність комунальних підприємств міста, у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року надходження від цього платежу зменшилися на 170,4 тис.грн. або у 3,4 рази через погашення у минулому році за рахунок коштів бюджету міста податкового боргу КП «Нікопольводоканал».

План по акцизному податку недовиконано на  313,8 тис.грн. або на 4,2% через скорочення обсягів реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів. У порівнянні з минулим роком обсяг надходжень збільшився  на 298,3 тис.грн. або на 4,4% завдяки росту доходів від акцизного податку на нафтопродукти.

План надходжень до бюджету єдиного податку перевиконано на 3330,2 тис.грн. або на 32,5%. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 3170,2 тис.грн. або у 1,3 рази через зростання розміру ставок для платників податку І та ІІ груп, який визначається у відсотках до прожиткового мінімуму для працездатних осіб (для І групи) та мінімальної заробітної плати (для ІІ групи) та збільшення кількості платників – фізичних осіб, які працюють на ІІІ групі, на 93 особи.

Перевиконання планових показників по платі за надання адміністративних послуг на 318,4 тис.грн. або на 43,7%  та збільшення їх надходження у порівнянні  з минулим роком на 116,5 тис.грн. або на 12,5% відбулося завдяки збільшенню кількості наданих послуг.

План надходжень до бюджету частині чистого прибутку комунальних підприємств недовиконано на 83,0 тис.грн., у порівнянні з минулим роком скорочення склало  50,3 тис.грн. Невиконання планових показників та зменшення надходжень пояснюється збитковою діяльністю комунальних підприємств та наявністю податкового боргу КП «Нікопольсьводоканал».

По іншим надходженням (код платежу 21080000) план недовиконано на 4,5 тис.грн. або на 10,1% внаслідок зменшення доходів у вигляді штрафів адмінкомісії, у порівнянні з минулим роком надходження зменшилися на 5,1 тис.грн. або на 45,5%.

План по надходженням від орендної плати за користування майном, що перебуває в комунальній власності, недовиконано на 59,1 тис.грн. або на 39,4% по причині заборгованості перед бюджетом КП «Міська житлово-технічна інспекція» у сумі 183,1 тис.грн.,  з цієї ж причини спостерігається скорочення надходжень у порівнянні з минулим роком на 30,5 тис.грн. або 25,1%.

Планові показники надходжень до бюджету державного мита за звітний період недовиконано на 17,6 тис.грн. або на 13,3%, у порівнянні з минулим роком доходи зменшилися на 11,0 тис.грн. або на 8,8% через скорочення кількості оформлених документів на спадщину та дарування.

По іншим надходженням (код платежу 24060300) план перевиконано на 5,5 тис.грн. або 3,2%, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року доходи збільшилися на 6,1 тис.грн. або на 3,6%  завдяки зростанню надходжень від розміщення зовнішньої реклами. З метою погашення заборгованості з плати за користування місцями розташування рекламних конструкцій направлено матеріали до суду щодо стягнення заборгованості з ФОП Яшуков на суму 157,0 тис.грн.(розгляд справи триває). 

При наявності плану надходжень коштів за шкоду, заподіяну на земельних ділянках внаслідок їх використання без правовстановлюючих документів у сумі 50,0 тис.грн. фактичні надходження за звітний період відсутні.

З метою ефективного використання земельного фонду міста та недопущення використання земельних ділянок без правовстановлюючих документів було нараховано та затверджено відповідними рішеннями виконкому збитки по 9 землекористувачам на загальну суму 2918,4 тис.грн. Розглядаються у судовому порядку позовні заяви щодо стягнення збитків, нарахованих у 2017 році, по 3 землекористувачам на суму 1042,5 тис.грн. (по 1 справі є рішення суду на суму 24,6 тис.грн.), нарахованих у 2018 році – по 2 землекористувачам на суму 358,8 тис.грн.

 

До спеціального фонду бюджету міста за І квартал 2018 року надійшло  доходів  у сумі 11330,4  тис.грн., у тому числі до бюджету розвитку 5255,0 тис.грн., план перевиконано на 3164,2 тис.грн. або на 38,7%. У порівнянні з минулим роком надходження  доходів до спеціального фонду збільшилися на 4681,6 тис. грн. або у 1,7 разів.

План надходжень екологічного податку за звітний період перевиконано на 271,3 тис.грн. або у 1,8 разів,  збільшення обсягів доходів у порівнянні з  минулим роком склало на 43,5 тис.грн. або на 7,8% внаслідок проведення індексації ставок податку.

 По коду 24061600 «Інші надходження до фондів охорони навколишнього природного середовища» план перевиконано на 33,0 тис.грн. або в 2,7 разів, у порівнянні з минулим роком надходження скоротилися на 9,8 тис.грн. або на 15,6% через зменшення перерахувань комунальним підприємством «Нікопольводоканал» коштів за скид стічних вод із понаднормативним забрудненням.

          План надходжень до бюджету грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища перевиконано на 184,6 тис.грн., у порівнянні з минулим роком перерахування зросли на 178,3 тис.грн. по причині стягнення через виконавчу службу з  КП «Нікопольподоканал» відшкодування збитків, заподіяних державі в результаті забруднення поверхневих вод Каховського водосховища у сумі 177,6 тис.грн. згідно рішення господарського суду від 22.04.2014 року № 904/1400/13-г.

          За звітний період надійшло власних надходжень бюджетних установ  у сумі 5222,0 тис.грн.  У порівнянні з  минулим роком їх обсяг зменшився на 421,7 тис.грн. або на 7,5% внаслідок скорочення надходжень плати за оренду майна – на 28,4 тис.грн. або на 28,9% та благодійних внесків – на 706,0 тис.грн. або на 31,7%.

План надходжень до бюджету розвитку перевиконано на 2661,4 тис.грн. або більш ніж у 2 рази. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року доходи бюджету розвитку зросли на 4877,4 тис.грн.  або майже у 14 разів завдяки надходженню коштів від продажу на аукціоні мережі теплопостачання та збільшенню доходів від пайової участі у розвитку інфраструктури на 63,7 тис.грн.

За І квартал 2018 року до цільового фонду міської ради надійшло коштів у сумі 13,9 тис.грн.

  1. Видатки бюджету

Видатки загального фонду бюджету міста з урахуванням субвенцій з Державного бюджету виконано в сумі 311 762,1 тис.грн, що становить 86,9% до плану на звітний період. Із загального обсягу видатків 54 306,3 тис.грн або 17,4% забезпечено коштами освітньої та медичної субвенцій з державного бюджету, 149 652,5 тис.грн або 48% - коштами субвенцій соціальної спрямованості, з них 584,5 тис.грн. – субвенції на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань, 815,7 тис.грн. – субвенції на утримання прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу.

 На захищені статті із загального фонду бюджету направлено 293 612,4 тис.грн або 94,2%, в тому числі 111870,8 тис.грн або 35,9% - на заробітну плату з нарахуваннями працівникам бюджетних установ, 152 933,6 тис.грн або 49,0% – на соціальне забезпечення (виплату нарахованих за місяць всіх видів допомог сім`ям з дітьми, відшкодування пільг та субсидій населенню, стипендій, регресних виплат працівників бюджетних установ, матеріальної допомоги та інших трансфертів населенню), 6 131,0 тис.грн або 2% - забезпечення установ медикаментами та продуктами харчування, 22 677,0 тис.грн або 7,3% - оплату енергоносіїв та комунальних послуг бюджетних установ. За І квартал 2018 року вилучено з бюджету міста (реверсна дотація) 5 208,3 тис.грн або 1,7% до видатків загального фонду.

На соціально-культурну сферу та соціальний захист населення спрямовано 288 999,2 тис.грн, що становить 92,7% до загального обсягу фінансування, з них на освіту –  84 974,7 тис.грн.(27,3%), охорону здоров`я – 41 798,1 тис.грн (13,4%), соціальний захист – 154 312,7 тис.грн.( 49,5%), культуру – 4 389,8 тис.грн. (1,4%), фізкультуру – 3 523,9 тис.грн (1,1%).

Захищені видатки бюджету міста забезпечені фінансовим ресурсом на 100 відсотків. Станом на 01.04.2018р кредиторська заборгованість відсутня.

Заробітна плата нараховувалась із дотриманням умов щодо встановленого на 2018 рік рівня мінімальної заробітної плати – 3 723 грн. та розміру тарифної ставки працівника І тарифного розряду за Єдиною тарифною сіткою – 1 762 грн. При цьому не вирішеним залишається питання забезпечення підвищення посадових окладів педпрацівників загальноосвітніх закладів (встановленого постановою КМУ від 11.01.2018 №22), заробітна плата яких фінансується коштами освітньої субвенції з державного бюджету. 

За звітний період на оплату праці (з нарахуваннями) працівників бюджетних установ використано коштів у загальній сумі 111 870,8 тис.грн., що на 16 449,6 тис.грн, або на 17,2% більше у порівнянні з показником за аналогічний період 2017 року. Середньомісячний заробіток на 1 штатну посаду працівника бюджетної сфери склав: у галузі «освіта» - 5435 грн,  «охорона здоров`я» – 4 615 грн, «культура» – 4 622 грн.

Розрахунки за енергоносії бюджетних установ здійснювались відповідно до обсягів їх споживання, не допускаючи  наявності простроченої кредиторської заборгованості. За І квартал 2018 року перераховано енергопостачальникам 22 677,0 тис.грн. проти 27 623,0 тис.грн. - за аналогічний період минулого року, тобто на 17,9% менше, з них зменшено обсяги споживання послуг теплопостачання – на 10%, природного газу – на 7%.

Скорочення видатків відбулося в умовах більш сприятливих погодних умов січня-березня поточного року та в результаті заходів головних розпорядників щодо економного витрачання

Видатки на медикаменти та продукти харчування, що забезпечують виконання функцій бюджету, профінансовано відповідно до фактичних  виробничих показників за нормативами, затвердженими в бюджеті міста на 2018 рік.

Видатки загального фонду на забезпечення продуктами харчування в закладах освіти виконано в сумі 5 154,8 тис. грн., що на 10,2% більше проти показника за аналогічний період минулого року. На утримання дітей по харчуванню в дошкільних закладах освіти за рахунок батьківської плати використано 1 749,0 тис.грн.

За звітний період виконано 206,6 тис. діто-днів по харчуванню в загальноосвітніх закладах, на які фактично спрямовано 3 565,0 тис.грн., середня вартість діто-дня  коштами бюджету міста склала 17,25 грн.

В дошкільних закладах для забезпечення 212,4 тис. діто-днів на харчування (з урахуванням батьківської плати) використано 4 215,5 тис.грн., середня вартість діто-дня склала 19,85 грн.

На харчування в закладах охорони здоров`я використано 369,7 тис.грн або на 70,8% до плану. Середня вартість ліжко-дня у звичайному стаціонарі міських лікарень становить 10,0 грн.

Видатки на харчування підопічних територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) не здійснювались через проведення ремонту будівлі.

Видатки на медикаменти по галузі «охорона здоров`я» виконано у сумі 606,5 тис. грн., що становить 35,8% до плану. Недовиконання плану пояснюється наявністю невикористаних залишків минулого року. Фінансування видатків на медикаменти для надання ургентної допомоги профінансовано у сумі 230,6 тис.грн. На оплату безкоштовних або пільгових рецептів громадян (354 чол) коштами бюджету міста спрямовано 399,9 тис.грн. Крім того, коштами відповідної субвенції з державного бюджету здійснено відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань (29 712 осіб) на загальну суму 584,5 тис.грн.

На здійснення регресних виплат працівникам охорони здоров’я профінансовано коштів у сумі 300,5 тис.грн.

На виконання заходів соціальної програми підтримки молоді використано 14,6 тис.грн, в т.ч. проведення конкурсів «Що? Де? Коли?» - 0,4 тис.грн, «Студент року» - 14,2 тис.грн. Крім того, в межах міської програми з соціальної підтримки сім"ї, дітей та молоді на надання стипендій  дітям-сиротам, що навчаються у закладах І-ІУ рівня акредитації, спрямовано 2,6 тис.грн.

На виконання заходів міської програми з поліпшення соціального захисту населення у І кварталі 2018 року спрямовано 3 639,5 тис.грн, в тому числі: на фінансову підтримку ветеранських організацій – 52,8 тис.грн, компенсаційні виплати фізичним особам за надання соціальних послуг – 269,8 тис.грн, надання матеріальної допомоги громадянам міста – 1 888,8 тис.грн., на відшкодування пільг на оплату житлово-комунальних послуг сім'ям воїнів, загиблих в Афганістані,  сім`ям загиблих військовослужбовців в АТО, почесним громадянам міста – 147,7 тис.грн, на відшкодування комунальних  пільг  інвалідам  війни  та учасникам  бойових  дій,  які приймали безпосередню участь у бойових діях під час ВВВ – 73,8 тис.грн, відшкодування пільг з послуг зв`язку – 5,6 тис.грн, компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремих категорій громадян – 1 200,0 тис.грн, пільговий проїзд потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС – 1,0 тис.грн. На оплату громадських робіт спрямовано 64,2 тис.грн.

На  утримання прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу за звітний період  спрямовано коштів відповідної субвенції з державного бюджету у сумі 815,7 тис.грн.

         На виконання програми розвитку культури проводились заходи міського та державного значення. Фактичні видатки по загальноміським культурно-мистецьким заходам  складають 145,8 тис.грн., із них: святкування нового року – 106,1 тис.грн., міжнародного жіночого дня – 2,7 тис.грн, святкування масляної – 31,0 тис.грн, дня визволення міста від німецько-фашистських загарбників – 3,0 тис.грн, вшанування учасників бойових дій ВВв – 3,0 тис.грн.

На утримання установ фізкультури та спорту та проведення відповідних  заходів використано 3 523,9 тис.грн. В межах програми розвитку фізичної культури та спорту профінансовані видатки на проведення навчально-тренувальних зборів та змагань з олімпійських та не олімпійських видів спорту у загальній сумі 44,7 тис.грн (в тому числі придбання нагороджувальної атрибутики – 35,6 тис.грн, відрядження спортсменів на змагання – 9,1 тис.грн), відрядження спортсменів ДЮСШ на змагання – 9,8 тис.грн, стипендії спортсменам міста – 30,0 тис.грн, проведення  навчально-тренувальних зборів та змагань, які проводяться громадськими організаціями фізкультурно-спортивної спрямованості – 645,7 тис.грн, фінансову підтримку на утримання громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості (ПНЗ «КДЮСШ «Електрометалург», ПНЗ «КДЮСШ «Трубник») – 821,5 тис.грн. Обсяг видатків на утримання комунального закладу «Спорт для всіх» склав 217,0 тис.грн.

  • З бюджету міста також профінансовані видатки на виконання заходів міських програм:
  • - розвитку органів самоорганізації населення – 160,1 тис.грн;
  • - розвитку місцевого самоврядування – 74,3 тис.грн;
  • - фінансової підтримки комунального підприємства "Муніципільна поліція" – 370,0 тис.грн;
  • - впровадження багатоцільової системи відеонагляду – 59,6 тис.грн;
  • - зайнятості населення – 64,2 тис.грн;
  • - розвитку міської комунальної аварійно-рятувальної служби – 276,0 тис.грн.

Коштами спеціального фонду бюджету міста (бюджету розвитку) профінансовані видатки у сумі 1 959,1 тис.грн, в тому числі на виконання заходів з благоустрою міста (капітальний ремонт тротуарів) – 384,0 тис.грн, поповнення статутного капіталу на придбання обладнання КП «НВУВКГ» - 400,0 тис.грн, будівництва (реконструкцію місць почесних поховань) – 128,6 тис.грн, проведення капітальних видатків бюджетних установ – 1 046,5 тис.грн., в т.ч. придбання робочої станції для оформлення та видачі паспортів громадян України – 349,9 тис.грн, капремонт (заміна вікон) у дошкільному закладі №12 – 648,6 тис.грн, техобстеження будівлі для проведення капремонту загальноосвітнього закладу №9 – 48,0 тис.грн.

За звітний період за рахунок коштів, отриманих бюджетними установами від надання платних послуг населенню, профінансовані видатки у сумі 2 906,6 тис.грн, з них на утримання дітей в дошкільних закладах освіти (батьківська плата) – 1 749,0 тис.грн, надання медичних послуг – 904,7 тис.грн; інших джерел власних надходжень бюджетних установ (благодійних внесків та сум на виконання окремих доручень) – 1 663,9 тис.грн.

За рахунок коштів відповідних субвенцій профінансовані видатки на виконання державних соціальних  програм.

Субвенцію  на  виплату державної  допомоги  сім’ям з дітьми,  малозабезпеченим  сім’ям, інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам перераховано в  обсязі  36 668,7 тис.грн. Кредиторська заборгованість відсутня.

Субвенція  на  тверде  паливо  і  скраплений газ  профінансована у сумі 71,9 тис. грн., поточна заборгованість складає 14,9 тис. грн., що є фактичними нарахуваннями  березня.

Субвенція  на надання пільг та субсидій на оплату енергоносіїв та  квартплати  перерахована  у  сумі 111 511,7 тис. грн. Відповідно до постанови КМУ від 04.03.2002 №256 (зі змінами) з початку  2018 року відшкодування пільг та субсидій здійснюється лише грошовими коштами. Зобов’язання, що обліковувались на 01.01.2018, профінансовані у повному обсязі. Станом на початок квітня обліковується поточна  заборгованість 2018 року у сумі 30 676,1 тис.грн., прострочена заборгованість відсутня.

Фінансування видатків бюджету міста здійснювалося за пропозиціями головних розпорядників коштів у повному обсязі. На 100 відсотків забезпечені видатки бюджетних установ на оплату праці та нарахування, енергоносії та комунальні послуги.

За І квартал 2018 року на фінансування заходів «Програми розвитку житлово-комунального господарства м. Нікополя на 2018 рік» з бюджету міста виділено кошти у сумі 7 180,3 тис грн. , що складає 25,4% планових призначень звітного періоду.

За рахунок загального фонду бюджету міста профінансовані видатки в сумі 6 267,7 тис. грн. або 43,3% планових призначень на звітний період і направлені на:

- утримання та ефективну експлуатацію об’єктів житлово-комунального господарства – 671,9 тис. грн..;

- фінансову підтримку КП «Міські автомобільні дороги – 1»  – 5 555,2 тис. грн.;

- газопостачання пам’ятників – 40,6 тис. грн..

 

Заступник міського голови -

начальник управління економіки,

фінансів та міського бюджету                                                               О.М.Давидко

Read 399 times

Нікопольська міська рада
inform@nikopol-mrada.dp.gov.ua

Електрометалургів, 3, Нікополь, 53200, Україна

(0566) 68-03-00