Последние новости Никополя, Марганца, Покрова. Город Никополь, Марганец, Покров - на NikopolNews. Останні новини Нікополя, Покрова, Марганця. Нікополь, Покров, Марганец - на NikopolNews.

6 Awetive Megadeal Sportson Center Ispolkom 7 8 9 10 11 12
01 / 12

6

02 / 12

Awetive

Corporate Template

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
Read More
03 / 12

Megadeal

eCommerce Theme

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
Read More
04 / 12

Sportson

Sports Template

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
Read More
05 / 12

Center

06 / 12

Ispolkom

07 / 12

7

08 / 12

8

09 / 12

9

10 / 12

10

11 / 12

11

12 / 12

12

Четвер, 30 травня 2019 09:20

Інформація про виконання бюджету міста за І квартал 2019 року

За І квартал 2019 року до бюджету міста надійшло доходів з урахуванням трансфертів у сумі 298609,8 тис.грн., в тому числі до загального фонду – 293754,7 тис.грн., до спеціального фонду – 4855,1 тис.грн.  План на звітний період виконано на 100,2%.

У порівнянні з минулим роком доходи скоротилися на 47473,4 тис.грн. або на 13,7% за рахунок зменшення обсягу субвенцій з державного та обласного бюджетів на 65130,7 тис.грн. або на 31,8%. Обсяг власних доходів за звітний період збільшився на 17657,3 тис.грн. або на 12,5%.

Скорочення обсягу трансфертів пояснюється зменшенням коштів субвенції на виплату пільг та субсидій населенню на 65194,5 тис.грн. по причині погашення у минулому році кредиторської заборгованості, яка склалася станом на 01.01.2018 року, у сумі 82258,7 тис.грн. та проведення з березня 2019 року монетизації субсидій.

За січень-березень 2019 року до загального фонду бюджету міста надійшло власних доходів у сумі 154075,3 тис.грн., уточнений план  на звітний період перевиконано на 8017,5 тис.грн. або на 5,5%.

План надходжень по основному джерелу доходів – податку на доходи фізичних осіб перевиконано на 7690,5 тис.грн. або на 7,7%.

Зростання надходжень  цього платежу в порівнянні з аналогічним періодом 2018 року склало 21344,0 тис.грн. або 24,7% головним чином за рахунок збільшення перерахувань податку бюджетоутворюючими підприємствами  міста, такими як: ПАТ «НЗФ» - на 4083,4 тис.грн. або на 19,5%, ТОВ «Інтерпайп Нікот’юб» на 2613,2 тис.грн. на 27,5%,  ПРАТ «Сентравіс Продакшн Юкрейн» - на 2198,1 тис.грн. або на 26,7%, ТОВ ВО «Оскар» - на 710,8 тис.грн. або на 48,8%, ПРАТ «НЗТО» - на 587,9 тис.грн. у 1,5 разів. Істотно збільшились перерахування податку на доходи фізичних осіб – військовослужбовців – на 814,8 тис.грн. або на 33,7%, а також закладів та установ бюджетної сфери – на 860,5 тис.грн. або на 8,7%.

За звітний період до бюджету міста надійшло доходів від другого за розміром джерела доходів – податку на майно – 23513,4 тис.грн., в тому числі податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки -  1653,7 тис.грн., земельного податку та орендної плати за землю – 21780,5 тис.грн., транспортного податку – 79,2 тис.грн.

По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, планові показники перевиконано на 162,7 тис.грн. або на 10,9%, однак, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження скоротилися на 254,2 тис.грн. або на 13,3% по причині продажу ПАТ «Укрсоцбанк» у 2018 році об’єктів, які підлягали оподаткуванню, під виробничі корпуси (проща яких не оподатковується). В результаті по цьому платнику перерахування скоротилися на 403,8 тис.грн. 

Найбільшими платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, з об’єктів нежитлової нерухомості є: ТОВ «Інтерпайп Нікот’юб»  - 108,9 тис.грн. або 6,6% від загального обсягу надходжень, ПАТ «НЗФ» - 101,9 тис.грн. або 6,2%, ТОВ «Нікопольська зернова компанія» - 90,2 тис.грн. або 5,5%, ПП НВО «Трубосталь» - 57,8 тис.грн. або 3,5%, ПРАТ «Енергоресурси» - 25,2 тис.грн. або 1,5%, ПАТ ДТЕК «Дніпрообленерго» - 25,2 або 1,5%.

План надходжень до бюджету земельних платежів (орендної плати за землю та земельного податку) перевиконано на 860,5 тис.грн. або на 4,1%.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року спостерігається збільшення надходжень до бюджету земельних платежів на  2414,1 тис.грн. або на 12,5% внаслідок зростання надходжень: від земельного податку з юридичних осіб – на 1805,3 тис.грн. або на 14,8% (через скасування пільги для земель залізниць в межах смуг відведення – 381,8 тис.грн., а також збільшення перерахувань ПАТ «Нікопольський завод феросплавів» - на 1437,2 тис.грн. або на 22,5% та ТОВ «Інтерпайп Нікот’юб» - на 220,5 тис.грн. або на 11,1%) ; орендної плати за землю з юридичних осіб – на 427,5 тис.грн. за рахунок нових договорів оренди землі та перерахування орендної плати ТОВ НВО «Трубосталь» у сумі 321,0 тис.грн.(за І квартал 2018 року перерахування відсутні), орендної плати з фізичних особ – на 203,3 тис.грн. або на 40% завдяки укладенню нових договорів оренди.

За січень-березень між Нікопольською міською радою та землекористувачами було укладено та зареєстровано відповідно до вимог діючого законодавства 27 договорів оренди землі та додаткових угод про поновлення договорів оренди на загальну площу 24,6492 га, в тому числі: з юридичними особами – 21 договір на загальну площу 24,3713 га (19 нових, орендна плата в рік становить 3029,3 тис.грн.), з фізичними особами – 6 договорів на загальну площу 0,2779 га (3 нових, орендна плата за рік становить 46,6 тис.грн.).

           Станом на 01.04.2019р. у місті діє 378 договорів оренди землі, в тому числі: укладених  з юридичними особами -  204 договорів, з фізичними особами – 174 договори. У порівнянні з даними на початок року кількість діючих договорів оренди земельних ділянок збільшилась на 21 договори.

Протягом звітного періоду з метою погашення заборгованості по земельних платежах було вжито наступні заходи:

- направлялися листи-повідомлення, претензії щодо стягнення заборгованості, в результаті   погашено заборгованість зі сплати земельного податку у сумі 45,8 тис.грн., орендної плати за землю – 28,1 тис.грн.

- до суду подано 5 позовних заяв про стягнення заборгованості на загальну суму 594,7 тис.грн.

Перевиконання планових показників по транспортному податку на 66,7 тис.грн. або у 6 разів та зростання надходжень у порівнянні з минулим роком на 31,2 тис.грн. або у 1,7 разів пояснюється збільшенням у 2019 році кількості транспортних засобів, які підлягають оподаткуванню, та погашенням податкового боргу по сплаті цього платежу фізичними особами.

Планові показники по податку на прибуток підприємств недовиконано на 50,8 тис.грн. або у 3,6 разів через збиткову діяльність комунальних підприємств міста. У порівнянні з аналогічним періодом 2018 року надходження від цього платежу скоротилися на 51,8 тис.грн. або у 3,7 разів по причині погашення у минулому році податкового боргу КП «Нікопольводоканал».

План по акцизному податку недовиконано на  3573,8 тис.грн. або на 43,3% через неотримання до бюджету міста акцізного податку з нафтопродуктів по причині відсутності нормативу відрахувань до бюджету міста, який затверджується постановою КМУ. З цієї ж причині відбулося скорочення надходжень у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року на 2432,0 тис.грн. або на 34,2%.

План надходжень до бюджету єдиного податку перевиконано на 1887,1 тис.грн. або на 13,8%. У порівнянні з минулим роком надходження зросли на 2001,9 тис.грн. або на 14,7% завдяки зростанню розміру ставок для платників податку І та ІІ груп, який визначається у відсотках до прожиткового мінімуму для працездатних осіб (для І групи) та мінімальної заробітної плати (для ІІ групи).

Перевиконання планових показників по платі за надання адміністративних послуг на 149,8 тис.грн. або на 15,1%  та збільшення їх надходження у порівнянні  з минулим роком на 96,7 тис.грн. або на 9,2% відбулося завдяки збільшенню кількості наданих послуг.

По іншим надходженням (код платежу 21080000) план перевиконано на 48,8 тис.грн. або у 2,7 разів, у порівнянні з минулим роком надходження зросли на 70,7 тис.грн. через надходження у 2019 році адміністративних штрафів за порушення законодавства у сфері обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів у сумі 40,6 тис.грн. при їх відсутності за аналогічний період минулого року, збільшення штрафів, накладених адмінкомісіїєю, на 9,3 тис.грн. або у 2,5 разів, а також надходженню доходів від плати за встановлення земельних сервітутів (раніше зараховувалися за ККД 24060300) у сумі 7,1 тис.грн.

План надходжень до бюджету частині чистого прибутку комунальних підприємств недовиконано на 22,9 тис.грн., у порівнянні з минулим роком зменшення надходжень склало  21,9 тис.грн. Недовиконання планових показників та скорочення надходжень пояснюється збитковою діяльністю комунальних підприємств міста.

План по надходженням від орендної плати за користування майном, що перебуває в комунальній власності, перевиконано на 470,5 тис.грн. або у 5,7 разів по причині погашення заборгованості перед бюджетом КП «Міська житлово-технічна інспекція» у сумі 450,0 тис. грн,  з цієї ж причини спостерігається збільшення надходжень у порівнянні з минулим роком на 479,6 тис.грн. або більш ніж у 6 разів.

Планові показники надходжень до бюджету державного мита за звітний період перевиконано на 35,5 тис.грн. або на 27,5%, у порівнянні з минулим роком доходи зросли на 50,1 тис.грн. або на 43,8%.

По іншим надходженням (код платежу 24060300) план перевиконано на 219,9 тис.грн. або у 3 рази, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року доходи збільшилися на 154,4 тис.грн. або у 1,9 разів. Перевиконання планових показників та зростання надходжень відбулося завдяки збільшенню кількості об’єктів зовнішньої реклами.

Планові показники надходжень коштів за шкоду, заподіяну на земельних ділянках внаслідок їх використання без правовстановлюючих документів, перевиконано на 73,0 тис.грн. або на 40,6%, за І квартал 2018 року надходження коштів від відшкодування збитків відсутні.

З метою недопущення використання земельних ділянок без правовстановлюючих документів протягом звітного періоду було нараховано та затверджено відповідними рішеннями виконкому збитки по 3 землекористувачам на загальну суму 411,7 тис.грн. Станом на 01.04.2019 року сплачено добровільно збитків на суму 186,0 тис.грн.( ФОП Епіфанцев Д.Ю. – 6,0 тис.грн., ТОВ «ПМК-19» - 180,0 тис.грн.),  після затвердження судом мирових угод з наданням розстрочки – 67,0 тис.грн.( ФОП Погосян А.Г. – 19,5 тис.грн., ТОВ «Престиж» - 22,2 тис.грн., ТОВ «Бейз-106» - 13,6 тис.грн., гр.Хоменко – 11,7 тис.грн.).

До спеціального фонду бюджету міста за І квартал 2019 року надійшло  доходів  у сумі 4855,1  тис.грн., у тому числі до бюджету розвитку 27,1 тис.грн., план недовиконано на 77,2 тис.грн. або на 1,6%. У порівнянні з минулим роком надходження  доходів до спеціального фонду зменшилися на 6475,3 тис. грн. або у 2,3 рази через скорочення коштів від відчуження майна комунальної власності  на 5162,1 тис.грн. та власних надходжень бюджетних установ на 1128,5 тис.грн. або на 21,6%.

За звітний період недовиконано план надходжень екологічного податку на 111,7 тис.грн. або на 15% через внесення змін до Податкового кодексу України, які було опубліковано після прийняття бюджету міста, в частині оподаткування викидів двоокису вуглецю та внаслідок скасування на 2019 рік індексації ставок екологічного податку, однак, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 31,7 тис.грн. або на 5,3%.

По коду 24061600 «Інші надходження до фондів охорони навколишнього природного середовища» план недовиконано на 14,9 тис.грн. або на 49,7%, у порівнянні з минулим роком надходження скоротилися на 37,9 тис.грн. або у 3,5 разів через зменшення перерахувань комунальним підприємством «Нікопольводоканал» коштів за скид стічних вод із понаднормативним забрудненням.

План надходжень до бюджету грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, перевиконано на 66,6 тис.грн, але у порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження скоротилися на 114,5 тис.грн. або у 2,6 разів по причині стягнення згідно рішення суду через виконавчу службу з  КП «Нікопольподоканал» відшкодування збитків, заподіяних в результаті забруднення поверхневих вод Каховського водосховища.

          За звітний період надійшло власних надходжень бюджетних установ  у сумі 4093,5 тис.грн.  У порівнянні з аналогічним періодом минулого року їх обсяг зменшився на 1128,5 тис.грн. або на 21,6% по причині скорочення: плати за послуги, що надаються бюджетними установами – на 236,1 тис.грн. або на 7% по причині реорганізації закладів охорони здоров’я у комунальні підприємства; плати за оренду – на 2,6 тис.грн. або на 3,7% через скорочення орендованих в бюджетних установах площ, надходжень від реалізації майна – на 70,6 тис.грн. та благодійних внесків – на 790,6 тис.грн. або більш ніж у 1,9 разів.

План надходжень до бюджету розвитку недовиконано на 32,9 тис.грн. або на 1,3%, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року доходи бюджету розвитку скоротилися на 5227,9 тис.грн.  через надходження у І кварталі 2018 року коштів від продажу на аукціоні мережі теплопостачання у обсязі 5181,2 тис.грн. та коштів пайової участі у сумі 65,8 тис.грн. (у звітному періоді договори на сплату пайової участі не укладалися).

 За І квартал 2019 року до цільового фонду міської ради надійшло коштів у сумі 15,7 тис.грн., що більше надходжень минулого року на 1,8 тис.грн. або на 12,9%.

  1. Видатки бюджету

Видатки загального фонду бюджету міста з урахуванням субвенцій з Державного бюджету виконано в сумі 271 690,2 тис.грн, що становить 25% до річного плану та 77% до плану на звітний період. Із загального обсягу видатків 53 815,5 тис.грн або 19,8% забезпечено коштами освітньої та медичної субвенцій з державного бюджету, 82 606,7 тис.грн або 30,4% - коштами субвенцій соціальної спрямованості, з них 702,1 тис.грн. – субвенції на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань, 914,9 тис.грн. – субвенції на утримання прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу.

 На захищені статті із загального фонду бюджету направлено 251 114,4 тис.грн або 92,4%, в тому числі 121 667,0 тис.грн або 44,8% - на заробітну плату з нарахуваннями працівникам бюджетних установ, 86 824,6 тис.грн або 32% – на соціальне забезпечення (виплату нарахованих за місяць всіх видів допомог сім`ям з дітьми, відшкодування пільг та субсидій населенню, стипендій, регресних виплат працівників бюджетних установ, матеріальної допомоги та інших трансфертів населенню), 8 520,5 тис.грн або 3,1% - забезпечення установ медикаментами та продуктами харчування, 34 102,3 тис.грн або 12,5% - оплату енергоносіїв та комунальних послуг бюджетних установ. За І квартал 2019 року вилучено з бюджету міста (реверсна дотація) 5 768,1 тис.грн або 2% до видатків загального фонду.

На соціально-культурну сферу та соціальний захист населення спрямовано 244 935,7 тис.грн, що становить 90,2% до загального обсягу фінансування, з них на освіту –  107 202,8 тис.грн. (39,5%), охорону здоров`я – 39 078,5 тис.грн (14,4%), соціальний захист – 88 260,0 тис.грн. (32,5%), культуру – 4 848,6 тис.грн. (1,8%), фізкультуру – 5 545,7 тис.грн (2%).

Захищені видатки бюджету міста забезпечені фінансовим ресурсом на 100 відсотків. Станом на 01.04.2019р кредиторська заборгованість відсутня.

Заробітна плата нараховувалась із дотриманням умов щодо встановленого на 2019 рік рівня мінімальної заробітної плати – 4 173 грн. та розміру тарифної ставки працівника І тарифного розряду за Єдиною тарифною сіткою – 1 921 грн.

Відповідно до вимог бюджетного кодексу з 01 жовтня 2018 року видатки на утримання штатної чисельності міського центру первинної медико-санітарної допомоги здійснюються коштами державного бюджету, отриманими підприємством за договором з національною службою здоров’я України. У І кварталі поточного року фінансова підтримка на дану мету не надавалась.

Видатки на заробітну плату працівників бюджетних установ враховують витрати на утримання штатних посад створеного в ІІ половині 2018 року КЗ "Футбольний клуб "Нікополь". За січень-березень використано на дану мету 975,5 тис.грн.

За звітний період на оплату праці (з нарахуваннями) працівників бюджетних установ використано коштів у загальній сумі 121 667,0 тис.грн., що на 9 796,2 тис.грн. більше проти показника за аналогічний період 2018 року. У спів ставних умовах

показник зростання фонду оплати праці становить 16 642,0 тис.грн. або 16%. Середньомісячний заробіток на 1 штатну посаду працівника бюджетної сфери склав: у галузі «освіта» - 6 389 грн,  «охорона здоров`я» –    5 110 грн, «культура» – 5 085 грн.

Розрахунки за енергоносії бюджетних установ здійснювались відповідно до обсягів їх споживання, не допускаючи  наявності простроченої кредиторської заборгованості. За І квартал 2019 року перераховано енергопостачальникам 34 102,3 тис.грн., що на 11 425,3 тис.грн або на 50% більше у порівнянні з показником за аналогічний період минулого року. Зменшено фізичні обсяги споживання послуг теплопостачання, водопостачання, природного газу та отримано зростання витрат електроенергії.

Збільшення вартісних показників споживання енергоносіїв пояснюється зростанням тарифів.

Видатки на теплопостачання склали 18 575,4 тис.грн. за спожиті 6,4 тис.Г/кал тепла (при обсязі споживання за аналогічний період минулого року – 6,7 тис.Г/кал). При скороченні фізичних обсягів на 4,5% витрати зросли на 5 512,2 тис.грн. або на 47%.

Споживання бюджетними установами послуг водопостачання за І кв. 2018-2019рр скоротилося на 5,7 тис.м3, або на 17%. При цьому видатки зросли на 65,7 тис.грн. або на 14%. Скорочення обсягу споживання води дало змогу зекономити 108,7 тис.грн.

Видатки на оплату природного газу склали 9 544,3 тис.грн., що на 2 827,1 тис.грн. або на 42% більше у порівнянні з показником за аналогічний період 2018 року. При цьому завдяки скороченню обсягу споживання газу з 857,8 тис.м3 до 736,4 тис.м3 (за І кв.2018-2019рр) вдалося зекономити бюджетних коштів: за цінами 2018 року – 850,6 тис.грн., цінами 2019 року – 1 573,4 тис.грн.

 Видатки на медикаменти та продукти харчування, що забезпечують виконання функцій бюджету, профінансовано відповідно до фактичних  виробничих показників за нормативами, затвердженими в бюджеті міста на 2019 рік.

Видатки загального фонду на забезпечення продуктами харчування в закладах освіти виконано в сумі 7 445,7 тис. грн., що на 2 290,9 тис.грн. або на 45% більше проти показника за аналогічний період 2018 року. На утримання дітей по харчуванню в дошкільних закладах освіти за рахунок батьківської плати використано 1 764,9 тис.грн.

За звітний період виконано 222,2 тис. діто-днів по харчуванню в загальноосвітніх закладах при плані (5 185 учнів, 50 учбових днів) – 259,2 тис., на які спрямовано коштів у сумі 5 102,9 тис.грн., середня вартість діто-дня  коштами бюджету міста склала 22,96 грн.

В дошкільних закладах для забезпечення 212,7 тис. діто-днів на харчування (з урахуванням батьківської плати та благодійної допомоги) використано 4 109,6 тис.грн., середня вартість діто-дня склала 19,32 грн.

На харчування в закладах охорони здоров`я використано 327,8 тис.грн або на 57% до плану. Фактична середня вартість ліжко-дня у звичайному стаціонарі міських лікарень становить 11,40 грн. Із загального обсягу видатків на забезпечення пільговим харчуванням дітей з малозабезпечених сімей (1 чол), дітей ВІЛ-інфікованих матерів (20 чол) та дітей, хворих на фенілкетонурію та імунними захворюваннями (1 чол), направлено 84,5 тис.грн., фактично використано 49,5 тис.грн.

На 100% до плану проведено видатки на харчування підопічних стаціонарного відділення територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 59,1 тис.грн., середня вартість харчування одного підопічного в день коштами бюджету міста склала 32,84 грн., власних надходжень – 14,90 грн.

Видатки на медикаменти по галузі «охорона здоров`я» виконано у сумі 687,9 тис. грн., що становить 54% до плану. Середня фактична вартість ліжко-дня у звичайному стаціонарі міських лікарень становить 13,50 грн., в т.ч. пологового відділення – 55,14 грн., ліжок для інвалідів ВВв – 60,11 грн. У загальному обсязі фінансування на медикаменти видатки для надання ургентної допомоги склали 232,3 тис.грн., на придбання засобів протезування (кало-, сечоприймачі) направлено 114,5 тис.грн.

На оплату безкоштовних або пільгових рецептів громадян (395 осіб) коштами бюджету міста спрямовано 474,9 тис.грн., з яких найбільшу питому вагу займають вартість медикаментів для онкохворих громадян – 34% та дітей-інвалідів – 21%.

Крім того, коштами відповідної субвенції з державного бюджету відшкодована вартість лікарських засобів для лікування окремих захворювань на загальну суму 702,1 тис.грн. З 1 квітня поточного року ці відшкодування будуть здійснюватись безпосередньо Національною службою здоров’я України.

На здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я (лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет – 463 осо) спрямовано коштів субвенцій з державного бюджету у сумі 187,0 тис.грн., що становить 19% до плану.

Регресні виплати працівникам охорони здоров’я проведено у обсязі 278,0 тис.грн.

На утримання центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді спрямовано 313,6 тис.грн., оплата видатків на заходи центру відповідно до графіку їх проведення не здійснювалась. На виконання заходів соціальної програми підтримки молоді управління з гуманітарних питань використано 21,8 тис.грн, в т.ч. проведення конкурсу «Що? Де? Коли?» -  0,3 тис.грн, «Студент року» - 21,5 тис.грн.

На виконання заходів міської програми з поліпшення соціального захисту населення у І кварталі 2019 року спрямовано 4 108,8 тис.грн, в тому числі: на фінансову підтримку ветеранських організацій – 84,9 тис.грн, компенсаційні виплати фізичним особам за надання соціальних послуг – 289,4 тис.грн, надання матеріальної допомоги громадянам міста – 2 026,1 тис.грн., на відшкодування пільг на оплату житлово-комунальних послуг сім'ям воїнів, загиблих в Афганістані,  сім`ям загиблих військовослужбовців в АТО, почесним громадянам міста – 192,1 тис.грн, відшкодування комунальних  пільг  інвалідам  війни  та учасникам  бойових  дій,  які приймали безпосередню участь у бойових діях під час ВВВ – 15,1 тис.грн, відшкодування пільг з послуг зв`язку – 1,2 тис.грн, компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремих категорій громадян – 1 500,0 тис.грн. На оплату громадських робіт спрямовано 69,7 тис.грн.

На  утримання прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу за звітний період  спрямовано коштів відповідної субвенції з державного бюджету у сумі 914,9 тис.грн.

         На виконання програми розвитку культури проводились заходи міського та державного значення. Фактичні видатки по загальноміським культурно-мистецьким заходам  складають 117,2 тис.грн., із них: новорічні святкування – 72,6 тис.грн., святкування масляної – 19,0 тис.грн., вшанування учасників бойових дій на території інших держав – 22,7 тис.грн., святкування 75-річчя вигнання нацистів з міста – 2,9 тис.грн.

На утримання установ фізкультури та спорту та проведення відповідних  заходів використано коштів загального фонду бюджету у сумі 5 545,7 тис.грн. В межах програми розвитку фізичної культури та спорту профінансовані видатки на проведення навчально-тренувальних зборів та змагань з олімпійських та не олімпійських видів спорту у загальній сумі 12,5 тис.грн (в тому числі відрядження спортсменів на змагання – 3,6 тис.грн., авто послуги – 8,9 тис.грн.), відрядження спортсменів ДЮСШ на змагання – 23,3 тис.грн, придбання спортінвентарю для комунальних закладів ДЮСШ – 52,5 тис.грн., спортінвентарю та спортивного взуття для членів футбольного клубу – 215,0 тис.грн., оплата транспортних послуг ДЮСШ – 33,1 тис.грн., оплату послуг проживання та харчування членів команди футбольного клубу на спортивній базі «Колос» - 396,4 тис.грн., стипендії спортсменам міста – 36,0 тис.грн, оплата видатків  навчально-тренувальних зборів та змагань, які проводяться громадськими організаціями фізкультурно-спортивної спрямованості – 738,4 тис.грн, фінансову підтримку на утримання громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості – 653,7 тис.грн. Обсяг видатків на утримання комунального закладу «Спорт для всіх» склав 276,4 тис.грн., комунального закладу «Футбольний клуб «Нікополь» - 1 864,5 тис.грн.

  • З бюджету міста також профінансовані видатки на виконання заходів міських програм:
  • - сприяння громадянській активності у розвитку території міста – 287,3 тис.грн;
  • - фінансової підтримки комунального підприємства "Муніципільна варта" – 483,7 тис.грн;
  • - субвенцію державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів (програма сприяння Нікопольському об’єднаному міському військовому комісаріату, військовій частині 0593 Збройних сил України, Нікопольському відділу поліції ГУНП в Дніпропетровській області, Нікопольському міському відділу УСБ України у Дніпропетровській області, сприяння Управлінню державної казначейської служби України у місті Нікополі, покращення умов обслуговування платників податків) – 955,0 тис.грн.;
  • - сприяння організації призову громадян на строкову військову службу, приписки до призовної дільниці та підготовки юнаків до військової служби – 14,4 тис.грн.;
  • - розвитку міської комунальної аварійно-рятувальної служби – 238,7 тис.грн.

Коштами бюджету розвитку профінансовані видатки у сумі 2 004,1 тис.грн, в тому числі у галузі житлово-комунального господарства – 9,9 тис.грн., поповнення статутного капіталу суб’єктів господарювання – 300,0 тис.грн, будівництва об’єктів соціально-культурної сфери  (технічне переоснащення системи газопостачання в частині вузла обліку газу котельні КЗ"Нікопольський пологовий будинок"ДОР) – 289,3 тис.грн., проведення капітальних видатків бюджетних установ – 1 012,9 тис.грн., субвенції державному бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів – 392,0 тис.грн.

Придбано оргтехніку для міської лікарні №4 – 283,8 тис.грн.,  проведено капремонт приміщення дошкільного закладу №8 – 442,0 тис.грн., капремонт адміністративної будівлі управління гуманітарної політики на вул..Микитина, 10 – 239,2 тис.грн., оплату за виготовлення проектів капремонтів будівель загальноосвітніх закладів – 33,9 тис.грн.

За звітний період за рахунок коштів, отриманих бюджетними установами від надання платних послуг населенню, профінансовані видатки у сумі 2 391,5 тис.грн, з них на утримання дітей в дошкільних закладах освіти (батьківська плата) – 1 768,2 тис.грн, надання медичних послуг (стоматполіклініка)  – 455,5 тис.грн., послуг у галузі культури – 91,0 тис.грн. (вхідна плата та платні гуртки); інших джерел власних надходжень бюджетних установ (благодійних внесків та сум на виконання окремих доручень) – 861,8 тис.грн.

За рахунок коштів відповідних субвенцій профінансовані видатки на виконання державних соціальних  програм.

Субвенцію  на  виплату державної  допомоги  сім’ям з дітьми,  малозабезпеченим  сім’ям, інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам та іншим категоріям громадян, передбачених чинним законодавством, перераховано в  обсязі  34 647,2 тис.грн. Вперше у 2019 році передбачені планові призначення на надання допомоги на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, а також відшкодування послуги з догляду за дитиною до трьох років «муніципальна няня», проте видатки за звітний період не здійснювались. Поточна кредиторська заборгованість (зареєстрована у ІІ половині березня) складає 658,4 тис.грн. та виплачена на початку квітня.

Субвенція  на  тверде  паливо  і  скраплений газ  профінансована у сумі 27,5 тис. грн., поточна заборгованість березня складає 10,7 тис.грн.

Відшкодування пільг та субсидій здійснювалась лише грошовими коштами. Субвенція  на надання пільг та субсидій на оплату енергоносіїв та  квартплати  перерахована  у  сумі 46 315,0 тис. грн., в т.ч. на відшкодування пільг -  8 249,3 тис.грн., субсидій – 38 065,7 тис.грн. При цьому видатки бюджету міста на надання субсидій проведено лише за січень місяць. Відповідно до нового механізму, відшкодування субсидій починаючи з лютого поточного року здійснюються безпосередньо громадянам у грошовій формі. Зобов’язання бюджету міста, що обліковувались на 01.01.2019, профінансовані у повному обсязі. Станом на 01.04.2019р заборгованість відсутня.

За І квартал 2019 року на фінансування заходів «Програми розвитку житлово-комунального господарства м.Нікополя на 2018 рік» з бюджету міста виділено кошти у сумі 6 634,8 тис. грн., що складає 23,9% планових призначень звітного періоду.

За рахунок загального фонду бюджету міста профінансовані видатки в сумі 6 324,9 тис.грн. або 29,5% планових призначень на звітний період і направлені на:

- експлуатаціюта технічне обслуговування житлово фонду– 368,9 тис. грн..;

- забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства – 141,5 тис. грн.;

- іншу діяльність, пов’язану з експлуатацією об’єктів житлово-комунального господарства – 196,5 тис. грн.;

- забезпечення функціонування підприємств, що надають житлово-комунальні послуги – 5 583,9 тис. грн.;

- організацію благоустрою міста – 34,1 тис. грн..

За рахунок спеціального фонду бюджету міста профінансовані видатки в сумі 309,9 тис. грн. або 6,6% планових призначень і  направлені на:

- виготовлення та корегування проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт доріг міста  – 6,5 тис. грн..;

         - капітальний ремонт зливової каналізації та асфальтобетонного покриття тротуарів, в т.ч. виготовлення ПКД– 3,4 тис. грн;

- поповнення статутного капіталу КП «Ритуальна служба» на придбання спеціалізованої техніки для перевезення тіл померлих – 300,0 тис. грн..

 

 

Заступник міського голови -

начальник управління економіки,

фінансів та міського бюджету                                                               О.М.Давидко

Read 97 times

Нікопольська міська рада
inform@nikopol-mrada.dp.gov.ua

Електрометалургів, 3, Нікополь, 53200, Україна

(0566) 68-03-00