6 Awetive Megadeal Sportson Center Ispolkom 7 8 9 10 11 12
01 / 12

6

02 / 12

Awetive

Corporate Template

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
Read More
03 / 12

Megadeal

eCommerce Theme

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
Read More
04 / 12

Sportson

Sports Template

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
Read More
05 / 12

Center

06 / 12

Ispolkom

07 / 12

7

08 / 12

8

09 / 12

9

10 / 12

10

11 / 12

11

12 / 12

12

П'ятниця, 31 травня 2019 16:25

Шановна Лідіє Олегівно!

Питання:


Шановний Андрію Петровичу!
Вже другий рік КП "Нікопольводоканал" показує м'яко кажучи незадовільну роботу. При цьому постійно потребує додаткового фінансування за кошти громади. Звістно можно враховувати той факт, що протягом 20 років у сферу ЖКГ не вкладались гроші але надайти відповідь на таке питання "Хто заважає диспетчерам Водоканалу володіти інформацією, надавати її абоненту за його дзвінком, не кричати на абонента і не кидати трубку?". На мою думку для цього не треба мати додаткове фінансування, а лише культуру. Дані працівники отримують заробітну плату за рахунок абонентів але є зовсім некорисними. Можливо треба переглянути хто і чим займаєтся, провести скорочення і тоді віднайдуться кошти для незбиткового функціонування підприємства?
26.05.2019 року о 8:32 мною був здійснений дзвінок до КП “Нікопольводоканал” за номером 063841634. Диспетчер, якій взяв слухавку не привітався, не представився, не відповів на моє питання. На моє зауваження про їх безпорадність і не корисність почав кричати і кинув слухавку. Прошу Вас, повідомити чи є на підприємстві КП “Нікопольводоканал” розроблені правила спілкування з абонентами, посадові інструкції диспетчерів, а також дати оцінку таким діям працівників комунального підприємства, яке фінансується за кошти абонентів та місцевого бюджету.


Відповідь:


На Ваше звернення стосовно некоректної поведінки диспетчера КП «НВУВКГ» по відношенню до заявниці, повідомляємо, що дане питання було розглянуто, диспетчеру комунального підприємства винесено попередження про недотримання наказу по підприємству від 05.10.2016 року № 417 «Про затвердження «Правил спілкування по телефону на КП «Нікопольводоканал».

Read 33 times

Ми у соц-мережах

Нікопольська міська рада
inform@nikopol-mrada.dp.gov.ua

Електрометалургів, 3, Нікополь, 53200, Україна

(05662) 68-03-00
5-03-02
Гаряча лінія міста