Последние новости Никополя, Марганца, Покрова. Город Никополь, Марганец, Покров - на NikopolNews. Останні новини Нікополя, Покрова, Марганця. Нікополь, Покров, Марганец - на NikopolNews.

6 Awetive Megadeal Sportson Center Ispolkom 7 8 9 10 11 12
01 / 12

6

02 / 12

Awetive

Corporate Template

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
Read More
03 / 12

Megadeal

eCommerce Theme

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
Read More
04 / 12

Sportson

Sports Template

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore
Read More
05 / 12

Center

06 / 12

Ispolkom

07 / 12

7

08 / 12

8

09 / 12

9

10 / 12

10

11 / 12

11

12 / 12

12

П'ятниця, 13 вересня 2019 09:32

Повідомлення про плановану діяльність

Повідомлення про плановану діяльність

 

 

Додаток 2

до Інформаційної довідки про Порядок передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля

 

 

(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, не зазначається суб’єктом господарювання)

                                                                       2019924438

(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)

 

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля акціонерне товариство «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», код згідно з ЄДРПОУ 23359034

 

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

 

1.Інформація про суб’єкта господарювання

Юридична адреса (адреса для листування): 49107, м. Дніпро, шосе Запорізьке, 22, тел.: +38(056)3735059; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. . Контактні особи: Павлова Алла Миколаївна +38(097) 265-05-99 (екологічні питання); Лобачев Олександр Михайлович +38(050) 480-16-68 (технічні питання).

 

2.Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

 

Планована діяльність, її характеристика.

«Реконструкція повітряної лінії електропередачі 150 кВ (надалі ПЛ 150 кВ) Л-129 «Нікопольська-150» - ПС «Феросплавна-330»».

 

Технічна альтернатива 1.

Реконструкції повітряної лінії електропередачі 150 кВ Л-129 «Нікопольська-150» - ПС «Феросплавна-330» здійснюється по трасі існуючої лінії на землях Нікопольської міської ради Дніпропетровської області та Нікопольського районної ради Дніпропетровської області. Реконструкцією передбачено заміну існуючих металевих опор, встановлених у 1958 році (оп. №1-4) і в 1935 році (оп. №5-34) на нові методом «опора в опору», та проводу марки АС 400/51.

 

Технічна альтернатива 2.

Реконструкція з заміною повітряної лінії електропередачі на підземну кабельну лінію.

 

3.Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

 

Місце провадження планованої діяльності:

 

Територіальна альтернатива 1.

Ділянка яка підлягає реконструкції проходить по трасі існуючої лінії, на землях Нікопольської міської ради Дніпропетровської області та Нікопольського районної ради Дніпропетровської області. Правовий режим згідно Закону України "Про землі енергетики та правовий режим спеціальних зон енергетичних об'єктів" № 2480-VI від 9.07.2010 року.

 

Територіальна альтернатива 2.

Територіальною альтернативою 2 є зменшення протяжності лінії за рахунок використання земель сільськогосподарського використання та приватних ділянок, які потребують вилучення.

 

4.Соціально-економічний вплив планованої діяльності:

 

Планована діяльність відбувається у штатному режимі. Під час реконструкції залучаються робітники підрядної організації, а також, частково, залучаються робітники із місцевого населення. Проектована  ПЛ призначається для електропостачання споживачів, розміщених в зоні її дії і реконструкція призводить до підвищення рівня надійності та безпеки мереж під час її планового використання, для забезпечення безперебійного постачання електроенергії абонентам.

 

5.Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо):

 

Ділянка яка підлягає реконструкції проходить по трасі існуючої лінії на землях Нікопольської міської ради Дніпропетровської області. Довжина ПЛ 150 кВ становить 7,05 км, я яких: в охоронній зоні діючих ПЛ 4,03 км; по ріллі в охоронній зоні діючих ПЛ 2,34 км; по просіці в охоронній зоні діючих ПЛ 0,68 км (3,41 км в межах Нікопольської міської ради Дніпропетровської області; 3,64 км в межах Нікопольського районної ради Дніпропетровської області). По трасі ПЛ 150 кВ є 7 кутів повороту і 14 перетинів з існуючими інженерними мережами. Під’їзд до траси ПЛ в процесі виконання робіт із реконструкції, а також для подальшої експлуатації лінії забезпечено існуючою дорожньою мережею (тверде асфальтоване покриття).

Для реконструкції ПЛ 150 кВ прийнято провід АС 400/51 у відповідності до існуючих вимог та можливих навантажень даної лінії у нормальному та після аварійних режимах. По всій довжині ПЛ підвішуються два троси.

В якості грозозахисного тросу прийнято сталевий канат марки ТК1*19 (ГОСТ 3063-80), d=9,1 мм, оцинкований у змазці.

Максимальне напруження в проводі дорівнює 10,0 даН/мм2. Максимальне напруження в тросі визначено із умов забезпечення необхідного габариту щодо рівня грозо стійкості між проводом і тросом в середині прогону і дорівнює 10,0 даН/мм2.

Підвісна ізоляція виконана виходячи з нормативної питомої ефективності довжини шляху витоку 1,6 см/кВ.

Для реконструкції ПЛ прийняті проміжні залізобетонні опори ПСБ220-1 на центрифугованих стояках СК22.1-2.0 та анкерно-кутові металеві опори. Передбачені проектом реконструкції типи опор, розміщення приводів і віддалей між ними задовольняють вимогам правил улаштування електроустановок для прогонів між опорами. Проектні опори будуть встановлені в місцях розташування існуючих опор після демонтажу опор та фундаментів.

Площа ділянки планованої діяльності, що надається в короткострокову оренду на час реконструкції становить S= 79360 м2, площа ділянки що надається в довгострокову оренду S= 2064 м2.

Захист лінії від перенапруг здійснюється підвішуванням грозозахисного тросу по всій довжині ПЛ.

ПЛ 150 кВ має 14 перетинів з інженерними спорудами, в тому числі і з лініями зв’язку. На всіх перетинах забезпечені нормовані габарити і відстані.

Під час реконструкції ПЛ 150 кВ, для забезпечення безперебійного електропостачання ПС «Нікопольська-35» проектом передбачено встановлення тимчасових перемичок на тимчасових опорах з метою постачання роз’єднаних абонентів. Залізобетонні опори типу УБ35-11.1г, КБ35-1.1п з відтяжкою, ПБ35-4.1, провід АС120/19, ригелі, деталі кріплення, лінійна арматура.

 

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

 

Щодо технічної альтернативи 1:

- дотримання дозволених обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел викидів у період реконструкції;

- дотримання дозволених обсягів утворення відходів згідно інвентаризації джерел утворення промислових відходів у період реконструкції;

- дотримуватися рівня акустичного навантаження на межі СЗЗ та житлової забудови (менше допустимого рівня шуму на території населених місць) у період реконструкції;

- дотримуватися рівня електро-магнітного випромінювання (ЕМВ) на межі СЗЗ та житлової забудови (менше допустимого рівня ЕМВ на території населених місць) у період реконструкції.

При експлуатаційному режимі вплив на атмосферу, воду, шум, відходи – будуть відсутні.

 

Щодо технічної альтернативи 2:

Екологічні та інші обмеження, як і для технічної альтернативи 1, та додатково порушення грунтів.

 

Щодо територіальної альтернативи 1:

Санітарна зона, охоронна зона, шум, вібрація на межі житлової забудови.

 

Щодо територіальної альтернативи 2:

Аналогічно як і для територіальної альтернативи 1.

 

7.Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

 

Щодо технічної альтернативи 1.

Проектом реконструкції передбачено заміну існуючих металевих опор на нові методом «опора в опору», що дозволяє уникнути процедури відведення додаткових земельних ділянок для розташування опор. Інженерна підготовка території включає: планування території опор; підрізка крон дерев у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 №1045; установка опор, ригелів, фундаментів; земляні роботи – буріння котлованів на глибину до 3-х метрів; встановлення заземлення; демонтаж та перевезення демонтованих матеріалів: металоконструкцій важкого та легкого типів транспортом загального призначення на відстань 10 км; збірного залізобетону довжиною від 3 до 6,6 м транспортом загального призначення на відстань 15 км.

При влаштуванні фундаментів передбачаються заходи з інженерної підготовки та захисту проектованої території від несприятливих природних явищ (зсуви, ерозія схилів, підтоплення тощо). Топографо-геодезичні, інженерно-геологічні, та інші вишукування виконуватимуться у необхідному обсязі згідно чинного законодавства. Планувальні рішення в період будівництва та експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання ґрунту, передбачені заходи протидії підтопленню, просіданню, активізації інших екзогенних процесів, а також охоронні, відновлювані, захисні та компенсаційні заходи.

 

Щодо технічної альтернативи 2:

Аналогічно технічній альтернативі 1, та додатково видалення зелених насаджень на всій протяжності кабельної лінії.

 

Щодо територіальної альтернативи 1:

Планувальні земляні роботи, встановлення автомобільних знаків, стоянка та відстій техніки та паркувальне освітлення.

 

Щодо територіальної альтернативи 2:

Аналогічно як і для територіальної альтернативи 1.

 

8.Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля.

 

Можливі впливи планованої діяльності на довкілля включають:

  • клімат і мікроклімат – можливий локальний незначний вплив;
  • геологічне середовище – помірний вплив;
  • повітряне середовище – викиди забруднюючих речовин під час проведення будівельних робіт; дотримання ГДК;
  • водне середовище – вплив на водні ресурси незначний; частковий вплив на підземні водні горизонти;
  • земельні ресурси – помірний вплив на земельні ресурси за рахунок роботи важкої техніки;
  • природно-заповідний фонд – буде визначатись з урахуванням Програми формування національної екомережі Дніпропетровської області на 2006–2015 рр. (рішення обласної ради 2006 року);

- рослинний та тваринний світ – помірний вплив на рослинний та тваринний світ. Планова діяльність суттєво не змінить складу рослинних угруповань і фауни, видової різноманітності, популяцій домінуючих, цінних і видів, що охороняються, їх фізіологічного стану і продуктивності, стійкості до хвороб;

  • навколишнє соціальне середовище – носить позитивний аспект (позитивний вплив на місцеву економіку). До позитивних аспектів будівництва слід віднести підвищення надійності енергозабезпечення регіону;
  • навколишнє техногенне середовище – планована діяльність не спричиняє порушення навколишнього техногенного середовища за умов комплексного дотримання правил експлуатації. Історико-культурна спадщина, пам’ятки архітектури, історії і культури, зони рекреації, культурного ландшафту та інші елементи техногенного середовища в зоні впливу будуть визначатись за запитом до уповноваженого органу.

Введення об’єктів, що проектуються, забезпечить можливість стабілізації виробництва на підприємствах, що потребують високу надійність енергопостачання.

 

9.Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії та видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”):

 

Друга категорія (2.19), згідно

Закону України "Про оцінку впливу на довкілля”.

Стаття 3 «Сфера застосування оцінки впливу на довкілля»

Пункт 3. Друга категорія видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, включає:

Підпункт 10) «інфраструктурні проекти»:

Абзац 12 «будівництво ліній електропередачі (повітряних та кабельних) напругою 110 кіловольт і більше та підстанцій напругою 330 кіловольт і більше».

 

10.Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав):

 

Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля - відсутні.

 

11.Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля:

 

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД, буде виконаний у відповідності із п.2 ст.6 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля” 2059-VIII від 23 травня 2017 року.

 

12 Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості:

 

Планована суб’єктом господарювання діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

  • підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
  • проведення громадського обговорення планованої діяльності;
  • аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
  • надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
  • врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

 

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля:

 

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

 

14. Рішення про провадження планованої діяльності: :

 

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на виконання будівельних робіт, що видається Департаментом Державної архітектурно-будівельної інспекції у Дніпропетровській області.

 

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до:

 

Дніпропетровська обласна державна адміністрація, 49000, м. Дніпро, пр. О. Поля, 1, тел. (056) 742-89-80, 742-88-59. Департаменту екології та природних ресурсів Дніпропетровської облдержадміністрації, 49000, м. Дніпро, вул. Лабораторна, 69, тел. 097-599-76-05, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Read 103 times

Нікопольська міська рада
inform@nikopol-mrada.dp.gov.ua

Електрометалургів, 3, Нікополь, 53200, Україна

(0566) 68-03-00