Інформація про виконання бюджету міста за І квартал 2021 року
За І квартал 2021 року до бюджету міста надійшло доходів з урахуванням трансфертів у сумі 231349,4 тис.грн., в тому числі до загального фонду – 227944,1 тис.грн., до спеціального фонду – 3405,3 тис.грн. План на звітний період виконано на 103,5%.
У порівнянні з минулим роком доходи скоротилися на 4396,2 тис.грн. або на 1,9% за рахунок зменшення обсягу субвенцій з державного бюджету на 13689,3 тис.грн. або на 22,4%.
Станом на 01.04.2021 року до загального фонду бюджету міста надійшло власних доходів у сумі 180535,1 тис.грн. План на звітний період перевиконано на 7265,6 тис.грн. або на 4,2%. У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року надходження власних доходів зросли на 9736,7 тис.грн. або на 5,7%.
План надходжень по основному джерелу доходів – податку на доходи фізичних осіб перевиконано на 3739,8 тис.грн. або на 3,1%. За І квартал 2021 року збільшення надходжень у порівнянні з аналогічним періодом минулого року склало 7004,6 тис.грн. або 5,9%. Перевиконання планових показників та збільшення надходжень у порівнянні з минулим роком відбулося через поступове зростання перерахувань податку бюджетоутворюючими підприємствами міста.
Планові показники по податку на прибуток підприємств комунальної власності перевиконано на 115,1 тис.грн. або майже у 2 рази. Найбільшими платниками податку є КП «Нікопольводоканал» - 134,0 тис.грн., КП «Паркове господарство» - 66,5 тис.грн. та КП «Ритуальна служба» - 34,5 тис.грн. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року відбулося зменшення надходжень на 12,7 тис.грн. або на 5,1% внаслідок зменшення перерахувань КП «Нікопольводоканал» - на 14,4 тис.грн., КП «Паркове господарство» - на 25,6 тис.грн. та збиткової діяльності за 2020 рік КП «Міськавтодор-1».
План по акцизному податку перевиконано на 44,8 тис.грн. або на 0,5%, у порівнянні з минулим роком надходження цього платежу зросли на 1017,1 тис.грн. або на 13,1% за рахунок збільшення обсягів реалізації та цін на підакцизну продукцію.
За звітний період до бюджету міста надійшло доходів від податку на майно – 26253,9 тис.грн., в тому числі податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки - 2627,8 тис.грн., земельного податку та орендної плати за землю – 23609,4 тис.грн., транспортного податку – 16,7 тис.грн.
По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, планові показники перевиконано на 678,8 тис.грн. або на 34,8%, у порівнянні з минулим роком надходження збільшилися на 689,0 тис.грн. або на 35,5% завдяки збільшенню розміру ставки податку через зростання мінімальної заробітної плати.
План надходжень до бюджету земельних платежів (орендної плати за землю та земельного податку) перевиконано на 1417,8 тис.грн. або на 6,4%. У порівнянні з аналогічним періодом 2020 року спостерігається зростання надходжень земельних платежів на 1026,8 тис.грн. або на 4,5%.
За І квартал 2021 року між Нікопольською міською радою та землекористувачами було укладено та зареєстровано відповідно до вимог діючого законодавства 17 договорів оренди землі та додаткових угод про поновлення договорів оренди на загальну площу 3,5325 га, в тому числі: з юридичними особами – 10 договорів на загальну площу 2,5324 га (9 нових, орендна плата в рік становить 681,2 тис.грн.), з фізичними особами – 7 договорів на загальну площу 1,0001 га (3 нових, орендна плата за рік становить 139,1 тис.грн.).
Станом на 01.04.2021 року у місті діє 429 договорів оренди землі, в тому числі: укладених з юридичними особами - 241 договір, з фізичними особами – 188 договорів.
Планові показники по транспортному податку перевиконано на 10,4 тис.грн., однак у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року надходження зменшилися на 99,4 тис.грн. або у 7 разів через погашення у минулому році податкового боргу по цьому виду платежу.
План надходжень до бюджету єдиного податку перевиконано на 574,8 тис.грн. або на 3,3%. У порівнянні з минулим роком надходження зросли на 690,3 тис.грн. або на 3,9% завдяки збільшенню валових доходів платників податку – юридичних осіб та зростанню розміру ставки для платників податку ІІ групи – фізичних осіб, який визначається у відсотках до мінімальної заробітної плати. Кількість платників єдиного податку у порівнянні з даними на 01.04.2020 року скоротилася на 206 осіб або на 6,2%.
При наявності плану надходжень частини чистого прибутку комунальних підприємств у сумі 150,0 тис.грн. надходження за звітний період відсутні через важкий фінансовий стан комунальних підприємств міста.
По іншим надходженням (код 21080000) перевиконання планових показників на 73,1 тис.грн. або у 6,2 рази та збільшення надходжень у порівнянні з минулим роком на 34,3 тис.грн. або у 1,7 разів пояснюється стягненням у судовому порядку штрафних санкцій та зростанню надходжень штрафів, накладених у сфері обігу алкогольних та тютюнових виробів, на 9,2 тис.грн.
Планові показники по платі за надання адміністративних послуг перевиконано на 530,5 тис.грн. або у 2,2 рази, але у порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження скоротилися на 165,0 тис.грн. або на 14,4% внаслідок скорочення кількості наданих послуг.
Недовиконання плану по надходженням від орендної плати за користування майном, що перебуває в комунальній власності, на 46,4 тис.грн. або у 2,1 рази пояснюється наявністю заборгованості по перерахуванню орендної плати до бюджету міста КП «Міська житлово-технична інспекція». У порівнянні з минулим роком надходження збільшилися на 4,6 тис.грн. або на 11,9%.
Планові показники надходжень до бюджету державного мита перевиконано на 12,0 тис.грн. або на 32,4%, у порівнянні з минулим роком надходження зменшилися на 1,9 тис.грн. або на 3,7% через зменшення кількості наданих послуг, за які сплачується мито.
По іншим надходженням (код платежу 24060300) план на звітний період перевиконано на 177,2 тис.грн. або у 1,8 разів, але у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року доходи зменшилися на 119,4 тис.грн. або на 22,7%. Скорочення надходжень пояснюється зменшенням кількості розміщеної зовнішньої реклами.
Планові показники надходжень коштів за шкоду, заподіяну на земельних ділянках внаслідок їх використання без правовстановлюючих документів, перевиконано на 87,7 тис.грн. або у 2,6 разів, однак, у порівнянні з минулим роком відбулося зменшення надходжень на 241,4 тис.грн. або у 2,8 разів.
З метою недопущення використання земельних ділянок без правовстановлюючих документів протягом року було нараховано та затверджено відповідними рішеннями виконкому збитки на загальну суму 826,7 тис.грн. За І квартал 2021 року сплачено до бюджету розстрочені у минулі роки та нараховані у поточному році збитки у сумі 137,7 тис.грн.
За звітний період до суду подано 7 позовних заяв про стягнення заборгованості по збиткам на суму 3810,5 тис.грн., судами винесено 1 рішення на користь Нікопольської міської ради по справам минулих років на суму 246,9 тис. грн. (укладено мирову угоду про розстрочення сплати на 3 роки).
Крім того, землекористувачам-боржникам було направлено 28 претензій про сплату збитків на суму 10839,1 тис.грн., у разі ігнорування претензій будуть подаватися позовні заяви до суду.
До спеціального фонду бюджету міста за І квартал 2021 року надійшло доходів у сумі 3405,3 тис.грн., у тому числі до бюджету розвитку 229,4 тис.грн., план перевиконано на 643,4 тис.грн. або на 23,3%. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження доходів до спеціального фонду зменшилися на 443,6 тис. грн. або на 11,5% через скорочення надходжень екологічного податку на 421,3 тис.грн., екологічних штрафів – на 35,5 тис.грн., коштів пайової участі – на 16,2 тис.грн. та власних надходжень бюджетних установ на 127,8 тис.грн.
За І квартал 2021 року недовиконано план надходжень екологічного податку на 335,0 тис.грн. або у 3,9 разів, у порівнянні з минулим роком скорочення доходів склало 421,3 тис.грн. або 4,6 разів. Недовиконання планових показників та зменшення надходжень пояснюється зменшенням обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря внаслідок скорочення обсягів виробництва.
Планові показники по коду 24061600 «Інші надходження до фондів охорони навколишнього природного середовища» перевиконано на 3,3 тис.грн. або на 33%, але у порівнянні з аналогічним періодом минулого року відбулося скорочення надходжень цього платежу на 33,5 тис.грн. або у 3,5 разів по причині зменшення перерахувань комунальним підприємством «Нікопольводоканал» до бюджету міста коштів за скид стічних вод із понаднормативним забрудненням, стягнутих з промислових підприємств міста.
План надходжень до бюджету грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, недовиконано на 4,5 тис.грн., у порівнянні з минулим роком надходження скоротилися на 2,0 тис.грн.
За звітний період надійшло власних надходжень бюджетних установ у сумі 3045,1 тис.грн. У порівнянні з минулим роком обсяг власних надходжень зменшився на 127,8 тис.грн. або на 4% по причині скорочення: плати за послуги, що надаються бюджетними установами – на 403,9 тис.грн.
План надходжень до бюджету розвитку перевиконано на 209,4 тис.грн., у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року надходження збільшилися на 156,8 тис.грн. або у 3,2 рази.
Перевиконання плану надходжень до бюджету коштів від відчуження майна, що перебуває у комунальній власності, на 209,4 тис.грн. та зростання доходів у порівнянні з минулим роком на 173,0 тис.грн. або у 4 рази пояснюється збільшенням кількості і вартості проданих у І кварталі 2020 року об’єктів.
При наявності надходжень у І кварталі 2020 року до цільового фонду міської ради у сумі 15,8 тис.грн., за звітний період надходження відсутні.
- Видатки бюджету
За січень-березень 2021 року видатки загального фонду бюджету міста з урахуванням субвенцій з інших рівнів бюджетів виконано в сумі 214 559,2 тис.грн, що становить 22,7% до річного плану та 77,7% до плану на звітний період. Із загального обсягу видатків 47 997,0 тис.грн. або 22,4% забезпечено коштами освітньої субвенції з державного бюджету. Власні видатки загального фонду складають 165 156,6 тис.грн. або 77%.
На захищені статті із загального фонду бюджету направлено 171 908,0 тис.грн. або 80,1%, в тому числі 135 042,8 тис.грн або 62,9% - на заробітну плату з нарахуваннями працівникам бюджетних установ, 5 731,5 тис.грн. або 2,7% – соціальне забезпечення (регресні виплати медичним працівникам, матеріальна допомога та інші трансферти населенню відповідно до заходів міських програм), 6 824,4 тис.грн. або 3,2% - забезпечення установ медикаментами та продуктами харчування, 24 267,7 тис.грн або 11,3% - оплату енергоносіїв та комунальних послуг бюджетних установ, 41,6 тис.грн. – обслуговування місцевого боргу. На відшкодування пільгового перевезення громадян авто- та залізничним транспортом спрямовано 2 214,7 тис.грн.
За звітний період вилучено з бюджету міста (реверсна дотація) 12 113,4 тис.грн. або 5,6% до видатків загального фонду.
На соціально-культурну сферу та соціальний захист населення спрямовано 164 312,7 тис.грн, що становить 76,6% до загального обсягу фінансування, з них на освіту – 131031,6 тис.грн. (61,1%), охорону здоров`я – 9 909,2 тис.грн (4,6%), соціальний захист – 8 146,9 тис.грн. (3,8%), культуру – 6 327,4 тис.грн. (3%), фізкультуру – 8 897,6 тис.грн (4,1%).
Захищені видатки бюджету міста забезпечені фінансовим ресурсом на 100 відсотків. Станом на 01.04.2021р кредиторська заборгованість відсутня.
Заробітна плата нараховувалась із дотриманням умов щодо встановлених на 2021 рік:
- рівня мінімальної заробітної плати – 6 000 грн.;
- розміру тарифної ставки працівника І тарифного розряду за Єдиною тарифною сіткою – 2 670 грн.
На оплату праці (з нарахуваннями) працівників бюджетних установ та комунальних підприємств охорони здоров’я використано коштів у загальній сумі 135 042,8 тис.грн. У спів ставних умовах показник зростання фонду оплати праці становить 27 340,8 тис.грн. або 25,7%.
Середньомісячний заробіток на 1 штатну посаду працівника бюджетної сфери склав: у галузі «освіта» - 9 097 грн., «соціальний захист» - 8 968 грн., «культура» – 7 246 грн., «фізична культура і спорт» - 6 494 грн.
В бюджеті міста на 2021 рік (уточнений план) передбачені видатки на оплату праці (з нарахуваннями) працівників галузі «охорона здоров’я» у загальній сумі 3 427,8 тис.грн., з них у вигляді фінансової підтримки діяльності дитячої міської лікарні – 600,0 тис.грн, пологового будинку – 600,0 тис.грн., стоматологічної поліклініки (дитяче відділення) – 1 716,9 тис.грн. За звітний період використано на дану мету коштів у сумі 1 357,3 тис.грн. За програмою медичних гарантій коштами державного бюджету профінансовано видатків на утримання штатних посад міських лікарень у сумі 51 952,3 тис.грн. Середньомісячна заробітна плата працівника галузі за звітний період (з усіх джерел) склала 10 225 грн.
Розрахунки за енергоносії бюджетних установ здійснювались відповідно до обсягів їх споживання. Кредиторська заборгованість на 01.04.2021 відсутня. За звітний період спрямовано з бюджету міста коштів на оплату послуг енергопостачальних організацій у сумі 24 267,7 тис.грн. проти 21 521,0 тис.грн. – за аналогічний період 2020 року.
Видатки на медикаменти та продукти харчування профінансовано відповідно до фактичних показників роботи установ соціально-культурної сфери.
Видатки загального фонду на освіту за звітний період склали 131 031,6 тис.грн., з них коштами субвенцій з інших рівнів бюджетів (оплата праці та нарахування) - 48 196,7 тис.грн. або 36,7%. Із загального обсягу видатків на заробітну плату (з нарахуваннями) працівників галузі спрямовано 106 864,2 тис.грн. або 81,6%, оплату енергоносіїв - 17 086,2 тис.грн. або 13%.
Видатки загального фонду на забезпечення продуктами харчування в закладах освіти виконано в сумі 6 303,0 тис. грн., або на 65,4% до плану. У порівнянні з показником за аналогічний період 2020 року видатки збільшились на 543,9 тис.грн. або на 9,4%. На утримання дітей по харчуванню в дошкільних закладах освіти за рахунок батьківської плати використано 810,4 тис.грн.
За І квартал 2021 року виконано 208,6 тис. діто-днів по харчуванню в загальноосвітніх закладах, на які фактично використано коштів у сумі 4 629,0 тис.грн., середня вартість діто-дня коштами бюджету міста склала 22,20 грн.
В дошкільних закладах для забезпечення 147,6 тис. діто-днів на харчування (з урахуванням батьківської плати) використано 4 239,8 тис.грн., середня вартість діто-дня склала 28,72 грн.
В межах заходів міської програми розвитку освіти профінансовані видатки на надання матеріальної допомоги дітям-сиротам, яким виповнилося 18 років, у сумі 25,3 тис.грн., стипендій відмінникам навчання – 61,2 тис.грн., перевезення дітей-інвалідів до м. Дніпро – 33,6 тис.грн.
Видатки бюджету міста на охорону здоров’я за І квартал 2021 року виконано у сумі 9 909,2 тис.грн. Із загального обсягу видатків на оплату енергоносіїв спрямовано 5 770,4 тис.грн. або 58,2%.
Фінансування видатків на утримання ліжкового фонду закладів охорони здоров’я по харчуванню здійснювалось коштами державного бюджету за програмою медичних гарантій. На дану мету профінансовано видатків у сумі 445,5 тис.грн., що на 64,3 тис.грн. або на 17% більше проти показника І кварталу 2020 року. Фактично використано – 517,6 тис.грн. Середня вартість діжко-дня цілодобового стаціонару по харчуванню становить 18,40 грн. (пологового – 9,90 грн., дитячого соматичного – 22,70 грн., психіатричного – 12,40 грн.).
Видатки на медикаменти здійснювались за фактичними показниками роботи ліжкового фонду, виконання плану відвідувань, діагностичних досліджень. За І квартал 2021 року установами охорони здоров’я використано коштів у сумі 4 039,3 тис.грн. (з них 3 517,9 тис.грн. коштами НСЗУ), фактичні видатки склали 4 747,6 тис.грн. Середня фактична вартість ліжко-дня у звичайному стаціонарі міських лікарень становить 168,57 грн., в т.ч. пологового відділення – 88,80 грн., інфекційного відділення – 532,21 грн., відділень реанімації – 821,24 грн.
В межах заходів міської програми поліпшення медичного обслуговування населення міста профінансовані видатки на медикаменти у загальній сумі 521,4 тис.грн., в т.ч. на забезпечення відповідних категорій громадян технічними та ін. засобами (підгузки, кало-, сечоприймачі) – 286,2 тис.грн., на забезпечення дітей, хворих на цукровий діабет, технічними засобами для визначення цукру в крові (715 уп.) – 200,0 тис.грн., придбання медикаментів для дитячого відділення стоматполіклініки – 35,2 тис.грн.
На оплату безкоштовних або пільгових рецептів громадян (611 осіб) коштами бюджету міста профінансовано 665,8 тис.грн.
На зубопротезування пільгової категорії громадян (10 осіб) використано 29,3 тис.грн., на здійснення регресних виплат працівникам охорони здоров’я – 333,2 тис.грн.
На здійснення підтримки окремих заходів у системі охорони здоров’я (лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет) спрямовано коштів відповідної субвенції з державного бюджету у сумі 1 205,9 тис.грн.
На утримання центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді зі штатною чисельністю 12 од. та проведення відповідних заходів спрямовано 501,9 тис.грн., що на 118,1 тис.грн. або на 31% більше проти показника за аналогічний період 2020 року.
На виконання заходів міської програми з поліпшення соціального захисту населення «Турбота» у січні-березні 2021 року спрямовано власних ресурсів бюджету міста у сумі 5 558,6 тис.грн. (за І квартал 2020 року - 5 666,3 тис.грн.), в тому числі: на фінансову підтримку ветеранських організацій – 116,9 тис.грн., компенсаційні виплати фізичним особам за надання соціальних послуг – 638,8 тис.грн, надання матеріальної допомоги громадянам міста – 2 387,6 тис.грн., на відшкодування пільг на оплату житлово-комунальних послуг сім'ям воїнів, загиблих в Афганістані, сім`ям загиблих військовослужбовців в АТО, почесним громадянам міста – 190,8 тис.грн, відшкодування комунальних пільг інвалідам війни та учасникам бойових дій, які приймали безпосередню участь у бойових діях під час ВВВ – 9,8 тис.грн, компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремих категорій громадян – 2 119,3 тис.грн., на залізничному транспорті – 95,4 тис.грн. На оплату громадських робіт спрямовано 19,5 тис.грн.
Видатки загального фонду на розвиток галузі культури в місті склали 6 327,4 тис.грн., що на 1 141,5 тис.грн., або на 22% більше проти обсягу витрат за аналогічний період 2020 року. Зростання видатків відбулося за рахунок підвищення посадових окладів працівників бюджетних установ та рівня мінімальної заробітної плати. У зв’язку з введенням обмежень, спрямованих на подолання корона вірусу в країні, на період дії карантину обмежено проведення масових заходів міського та державного значення. Фактичні видатки по загальноміським культурно-мистецьким заходам складають 113,8 тис.грн., із них: організація новорічних свят (охорона та демонтаж ялинки) – 86,6 тис.грн., святкування жіночого свята 8 березня – 5,7 тис.грн., виготовлення банерів, листівок, меморіальної дошки до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної сотні – 18,1 тис.грн., оплата послуг соціальної реклами до Дня українського добровольця – 3,4 тис.грн.
На утримання установ фізкультури та спорту та проведення відповідних заходів використано коштів загального фонду бюджету у сумі 8 897,6 тис.грн., що становить 5,4% обсягу власних видатків. В межах програми розвитку фізичної культури та спорту профінансовані видатки на:
- проведення навчально-тренувальних зборів та змагань з олімпійських видів спорту – 7,0 тис.грн. (нагороджувальна атрибутика);
- відрядження спортсменів ДЮСШ на змагання – 18,9 тис.грн, оплата транспортних послуг (3,1 тис.грн.) та вартості пального (28,1 тис.грн.) для ДЮСШ – 31,2 тис.грн.;
- оплата послуг з приєднання до електричних мереж об'єкту будівництва спортивно-оздоровчого комплексу на території парку Перемоги по вул.Херсонській КЗ «Спорт для всіх» - 2 161,9 тис.грн.;
- оплату видатків навчально-тренувальних зборів та змагань, які проводяться громадськими організаціями фізкультурно-спортивної спрямованості – 617,9 тис.грн,
- фінансову підтримку НК ДЮСШ «Електрометалург» – 1 356,1 тис.грн., в т.ч. придбання спортінвентарю – 65,5 тис.грн., відрядження спортсменів – 52,7 тис.грн.
Обсяг коштів на утримання КЗ «Муніципальний спортивний клуб «Нікополь» склав 1 606,3 тис.грн. і враховує видатки на оренду спортивних споруд – 13,5 тис.грн., послуги незалежного аудиту – 20,0 тис.грн., винагороду за арбітраж – 63,0 тис.грн.
- За І квартал 2021 року на фінансування заходів «Програми розвитку благоустрою та інфраструктури м. Нікополя на 2021рік» з бюджету міста виділено кошти у сумі 28 635,2 тис. грн., що складає 74,7% планових призначень звітного періоду.
- За рахунок загального фонду бюджету міста профінансовані видатки в сумі 21 032,1 тис. грн. або 74,2% планових призначень на звітний період і спрямовані на:
- - виконання заходу програми «Поховання померлих безрідних та невідомих громадян на Нікопольському кладовищі» – 64,4 тис. грн.;
- - експлуатацію та технічне обслуговування житлово фонду (в т.ч. погашення кредиторської заборгованості за 2020 рік) – 425,4 тис. грн..;
- - забезпечення функціонування підприємств, що надають житлово-комунальні послуги(в т.ч. погашення кредиторської заборгованості за 2020 рік) –9 358,7тис. грн.;
- - організацію благоустрою міста (в т.ч. погашення кредиторської заборгованості за 2020 рік) – 6 501,7 тис. грн.,
- - заходи, пов’язані з поліпшенням питної води (в т.ч. погашення кредиторської заборгованості за 2020 рік) – 2 190,8 тис. грн.;
- - утримання та розвиток мостів/шляхопроводів(в т.ч. погашення кредиторської заборгованості за 2020 рік) – 2 012,8 тис. грн.;
- - заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха (в т.ч. погашення кредиторської заборгованості за 2020 рік) – 478,3 тис. грн.
Із загального фонду бюджету міста також профінансовані видатки на виконання заходів міських програм:
- - сприяння громадянській активності у розвитку території міста – 187,0 тис.грн;
- - фінансової підтримки комунального підприємства "Муніципільна варта" – 579,4 тис.грн;
- - впровадження багатоцільової системи відеонагляду – 82,6 тис.грн;
- - розвитку міської аварійно-рятувальної служби на воді – 360,6 тис.грн.;
- - забезпечення діяльності з надання соціальних послуг Нікопольським територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 2 002,5 тис.грн.
- Коштами спеціального фонду бюджету міста (в т.ч. бюджету розвитку) профінансовані видатки у сумі 8 430,7 тис.грн, в тому числі:
- - у сфері охорони навколишнього природного середовища – 12,4 тис.грн.;
- у галузі будівництва об’єктів житлово-комунального господарства – 5 376,0 тис.грн.;
- капремонт будівлі спортивного павільйону на пр.Трубників,48б – 815,1 тис.грн.;
- - поповнення статутного капіталу суб’єктів господарювання – 1 410,1 тис.грн.;
- - капремонт міських доріг – 817,1 тис.грн.
- На погашення місцевого боргу перед Північною екологічною фінансовою корпорацією "НЕФКО" використано 543,1 тис.грн.
- За рахунок коштів, отриманих бюджетними установами від надання платних послуг населенню, видатки склали 910,1 тис.грн, з них на утримання дітей в дошкільних закладах освіти (батьківська плата) – 810,4 тис.грн, надання соціальних послуг територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 29,0 тис.грн., послуг у галузі культури – 66,7 тис.грн. (вхідна плата та платні гуртки); інших джерел власних надходжень бюджетних установ (благодійних внесків та сум на виконання окремих доручень) – 770,2 тис.грн.
Заступник міського голови – начальник управління економіки, фінансів та міського бюджету О.М. Давидко