1 winter
01 / 01

1 winter

Corporate Template

Read More
Вівторок, 08 лютого 2022 09:46

Інформація про виконання бюджету Нікопольської міської територіальної громади за 2021 рік

Інформація про виконання бюджету

Нікопольської міської територіальної громади

за 2021 рік

1.Доходи бюджету

За 2021 рік до бюджету міста надійшло доходів з урахуванням трансфертів у сумі 1055506,0 тис.грн., в тому числі до загального фонду – 1028982,0 тис.грн., до спеціального фонду – 26524,0 тис.грн. План на звітний період виконано на 100,8%.

У порівнянні з минулим роком доходи збільшилися на 110987,5 тис.грн. або на 11,8%. Зростання власних доходів склало на 116919,1 тис.грн. або 16,8%. В той же час обсяг субвенцій з державного та обласного бюджетів скоротився на 5931,6 тис.грн. або на 2,4%.

За січень-грудень 2021 року до загального фонду бюджету міста надійшло власних доходів у сумі 796505,8 тис.грн., уточнений річний план перевиконано на 8629,1 тис.грн. або на 1,1%.

План надходжень по основному джерелу доходів – податку на доходи фізичних осіб перевиконано на 2854,3 тис.грн. або на 0,5% завдяки збільшенню з ІІ півріччя рівня заробітної плати по місту.

В порівнянні з 2020 роком зростання надходжень цього платежу склало 83827,3 тис.грн. або 17,8%, головним чином, за рахунок збільшення перерахувань податку промисловими підприємствами міста, а саме: АТ «Нікопольський завод феросплавів» - на 27896,8 тис.грн. або на 26,3%, ТОВ «Інтерпайп Нікот’юб» - на 6033,7 тис.грн. або на 12,5%, ТОВ ВО «Оскар» - на 1654,7 тис.грн. або на 16,5%, ТОВ ВСМПО «Титан Україна» - на 3015,2 тис.грн. або на 31%. Крім того, збільшились перерахування податку на доходи фізичних осіб – військовослужбовців – на 1558,9 тис.грн. або на 9,9%, а також закладів та установ бюджетної сфери – на 6115,2 тис.грн. або на 13,9%.

За 2021 рік надійшло до бюджету податку на прибуток підприємств комунальної власності у сумі 740,5 тис.грн., тобто на рівні уточнених планових показників. Найбільшими платниками податку є КП «Нікопольводоканал» - 639,5 тис.грн., КП «Паркове господарство» - 66,5 тис.грн. та КП «Ритуальна служба» - 34,5 тис.грн. У порівнянні з минулим роком відбулося збільшення надходжень на 226,8 тис.грн. або у 1,4 рази.

Перевиконання уточнених планових показників по акцизному податку на 1270,2 тис.грн. або на 3,1% та збільшення надходжень у порівнянні з минулим роком на 4384,0 або на 11,7% відбулося завдяки збільшенню цін та обсягів реалізації підакцизної продукції.

За звітний період до бюджету міста надійшло доходів від другого за розміром джерела доходів – податку на майно – 109093,7 тис.грн., в тому числі податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки - 14754,1 тис.грн., земельного податку та орендної плати за землю – 94253,5 тис.грн., транспортного податку – 86,1 тис.грн.

По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, уточнені планові показники перевиконано на 516,7 тис.грн. або на 3,6%, у порівнянні з 2020 роком надходження збільшилися на 3391,4 тис.грн. або на 29,8% завдяки збільшенню розміру ставок податку, які розраховуються у відсотках до мінімальної заробітної плати, та збільшенню площ, які підлягають оподаткуванню.

Уточнений план надходжень до бюджету земельних платежів (орендної плати за землю та земельного податку) недовиконано на 1478,1 тис.грн. або на 1,5% внаслідок зменшення площ, за які сплачується земельний податок, по ПАТ «Енергоресурси» на 18,6073 га (втрати бюджету 1355,6 тис.грн.) та закінчення терміну дії 9 договорів оренди землі У порівнянні з минулим роком спостерігається збільшення надходжень земельних платежів на 6924,1 тис.грн. або на 7,9% внаслідок звільнення у березні 2020 року платників від сплати земельних платежів згідно положень Закону України від 30.03.2020 року № 540-ІХ через запровадження карантину.

За січень-грудень 2021 року між Нікопольською міською радою та землекористувачами було укладено та зареєстровано відповідно до вимог діючого законодавства 127 договорів оренди землі на загальну площу 20,2893 га, в тому числі: з юридичними особами – 87 договорів на загальну площу 16,792 га (74 нових, орендна плата в рік становить 1625,2 тис.грн.), з фізичними особами – 40 договорів на загальну площу 3,4973 га (19 нових, орендна плата за рік становить 502,9 тис.грн.).

Станом на 01.01.2022 року у місті діє 500 договорів оренди землі, в тому числі: укладених з юридичними особами - 303 договори, з фізичними особами – 197 договорів. У порівнянні з даними на початок 2021 року кількість діючих договорів оренди земельних ділянок збільшилась на 79 договорів.

Уточнені планові показники по транспортному податку перевиконано на 1,1 тис.грн. або на 1,3%, але у порівнянні з минулим роком надходження цього платежу скоротилися на 190,0 тис.грн. або у 3,2 рази через скорочення кількості транспортних засобів, які підлягають оподаткуванню, на 8 одиниць.

План надходжень до бюджету єдиного податку перевиконано на 2596,6 тис.грн. або на 3,5%. У порівнянні з минулим роком надходження зросли на 10560,4 тис.грн. або на 15,8% завдяки зростанню розміру ставок для платників податку І та ІІ груп, який визначається у відсотках до прожиткового мінімуму для працездатних осіб (для І групи) і мінімальної заробітної плати (для ІІ групи), збільшенню валових доходів платників ІІІ групи та юридичних осіб та кількості платників – фізичних осіб у порівнянні з даними на початок року на 371 особу (платників єдиного податку І групи – на 98 осіб, платників ІІ групи – на 27 осіб, платників ІІІ групи – на 246 осіб).

План надходжень до бюджету частині чистого прибутку комунальних підприємств перевиконано на 22,9 тис.грн. або на 15,3%, у порівнянні з минулим роком надходження скоротилися на 110,2 тис.грн. або у 1,6 разів. Скорочення надходжень пояснюється зменшенням перерахувань КП «Нікопольводоканал» та КП «Міськавтодор-1».

По іншим надходженням (код 21080000) уточнені планові показники перевиконано на 48,4 тис.грн. або на 5,6%, у порівнянні з минулим роком надходження збільшилися на 51,2 тис.грн. або на 5,9%. Перевиконання планових показників та збільшення надходжень пояснюється зростанням штрафів, накладених у сфері обігу алкогольних та тютюнових виробів.

Планові показники по платі за надання адміністративних послуг перевиконано на 295,8 тис.грн. або на 6,3%, у порівнянні з минулим роком надходження збільшилися на 1402,3 тис.грн. або на 39,5% внаслідок зростання кількості наданих послуг.

Перевиконання уточненого плану по надходженням від орендної плати за користування майном, що перебуває в комунальній власності, на 495,4 тис.грн. або на 36,4% та збільшення надходжень у порівнянні з 2020 роком на 1285,1 тис.грн. або у 3,2 рази пояснюється погашенням заборгованості минулих років по перерахуванню орендної плати до бюджету міста та сплатою поточних платежів КП «Міська житлово-технична інспекція» у сумі 1628,1 тис.грн.

Планові показники надходжень до бюджету державного мита перевиконано на 10,1 тис.грн. або на 5,1%, однак у порівнянні з минулим роком надходження скоротилися на 0,5 тис.грн. або на 0,2% через зменшення кількості наданих послуг, за які сплачується мито.

По іншим надходженням (код платежу 24060300) уточнений план перевиконано на 253,5 тис.грн. або на 12,1%, у порівнянні аналогічним періодом 2020 року доходи збільшилися на 140,1 тис.грн. або на 6,3%. Перевиконання планових показників та зростання надходжень відбулося завдяки упорядкуванню розрахунків плати за розміщення зовнішньої реклами.

Уточнені планові показники надходжень коштів за шкоду, заподіяну на земельних ділянках внаслідок їх використання без правовстановлюючих документів, перевиконано на 1742,0 тис.грн. або у 2 рази, у порівнянні з минулим роком надходження збільшилися на 2233,8 тис.грн. або у 2,8 разів.

З метою недопущення використання земельних ділянок без правовстановлюючих документів протягом року було нараховано та затверджено відповідними рішеннями виконкому збитки по 24 землекористувачам на загальну суму 6916,7 тис.грн.

За 2021 рік сплачено до бюджету у добровільному порядку або за рішеннями суду нараховані у минулі роки та у звітному році збитків на суму 3442,0 тис.грн.

За січень-грудень до суду було подано 21 позовну заяву про стягнення заборгованості по збиткам на суму 14407,4 тис.грн.

Землекористувачам-боржникам було направлено 51 претензію про сплату збитків, здійснено 57 виїздів робочої групи по обстеженню земельних ділянок, які використовуються без правовстановлюючих документів (складено 31 акт та передано до поліції).

До спеціального фонду бюджету міста за 2021 рік надійшло доходів у сумі 18314,9 тис.грн., у тому числі до бюджету розвитку 1869,9 тис.грн., уточнений план перевиконано на 570,1 тис.грн. або 3,2%. У порівнянні з минулим роком надходження доходів до спеціального фонду зросли на 3715,2 тис. грн. або на 25,4%.

План надходжень екологічного податку за 2021 рік недовиконано на 223,5 тис.грн. або на 10,9%, у порівнянні з минулим роком скорочення доходів склало 495,2 тис.грн. або 21,4%. Недовиконання планових показників та скорочення надходжень пояснюється зменшенням обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря.

Планові показники по коду 24061600 «Інші надходження до фондів охорони навколишнього природного середовища» недовиконано на 141,7 тис.грн., у порівнянні з аналогічним періодом минулого року відбулося скорочення надходжень цього платежу на 155,8 тис.грн. по причині зменшення перерахувань комунальним підприємством «Нікопольводоканал» до бюджету міста коштів за скид стічних вод із понаднормативним забрудненням, стягнутих з промислових підприємств міста.

План надходжень до бюджету грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, недовиконано на 26,8 тис.грн., у порівнянні з минулим роком надходження зменшилися на 33,6 тис.грн. або у 3,5 разів. Недовиконання планових показників та зменшення надходжень пояснюється скороченням нарахувань екологічних штрафів.

За звітний період надійшло власних надходжень бюджетних установ у сумі 14595,0 тис.грн. У порівнянні з минулим роком обсяг власних надходжень збільшився на 5514,6 тис.грн. або у 1,6 разів за рахунок зростання плати за послуги, що надаються бюджетними установами – на 1656,0 тис.грн. або на 22,2% (через карантинні обмеження у 2020 році), благодійних та спонсорських внесків – на 3858,5 тис.грн. або у 3,4 рази.

План надходжень до бюджету розвитку перевиконано на 795,0 тис.грн. або у 1,7 разів, однак у порівнянні з 2020 роком надходження зменшилися на 1070,9 тис.грн. або на 36,4% через скасування на законодавчому рівні сплати пайових внесків у розвитку інфраструктури населеного пункту, надходження від яких за 2020 рік складали 1813,3 тис.грн.

Недовиконання плану надходжень до бюджету коштів від відчуження майна, що перебуває у комунальній власності, на 131,0 тис.грн. або на 31,1% та скорочення доходів у порівнянні з минулим роком на 837,0 тис.грн. або у 3,9 разів пояснюється зменшенням кількості і вартості проданих об’єктів.

Планові показники надходжень коштів від продажу земель несільськогосподарського призначення перевиконано на 926,0 тис.грн. або у 2,4 рази через отримання авансового внеску від ТОВ «Епіцентр К» за земельну ділянку по вул. Патріотів України,128 площею 1,6468 га, у сумі 1579,4 тис.грн.

При наявності надходжень за 2020 рік до цільового фонду міської ради у сумі 43,8 тис.грн., у 2021 році надходження відсутні.

2. Видатки бюджету

За 2021 рік видатки загального фонду бюджету міста з урахуванням субвенцій з інших рівнів бюджетів виконано в сумі 959 606,0 тис.грн, що становить 97,9% до річного плану. Із загального обсягу видатків 214 811,5 тис.грн. або 22,4% забезпечено коштами освітньої субвенції з державного бюджету (в т.ч. залишку на 01.01.2021). Власні видатки загального фонду складають 736 957,8 тис.грн. або 76,8%.

На захищені статті із загального фонду бюджету направлено 683 713,8 тис.грн. або 71,2%, в тому числі 565 251,6 тис.грн або 58,9% - на заробітну плату з нарахуваннями працівникам бюджетних установ, 23 815,4 тис.грн. або 2,5% – соціальне забезпечення (регресні виплати медичним працівникам, матеріальна допомога та інші трансферти населенню відповідно до заходів міських програм), 25 506,7 тис.грн. або 2,7% - забезпечення установ медикаментами та продуктами харчування, 68 833,6 тис.грн або 7,2% - оплату енергоносіїв та комунальних послуг бюджетних установ, 140,4 тис.грн. – обслуговування місцевого боргу, 166,1 тис.грн – поточні трансферти обласному бюджету на створення і використання матеріальних резервів для запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій. На відшкодування пільгового перевезення громадян авто- та залізничним транспортом спрямовано 15 015,5 тис.грн., перевезення автотранспортом учнів загальноосвітніх шкіл в учбові дні – 2 680,2 тис.грн.

За звітний період вилучено з бюджету міста (реверсна дотація) 48 453,3 тис.грн. або 5,1% до видатків загального фонду.

На соціально-культурну сферу та соціальний захист населення спрямовано 668 563,2 тис.грн, що становить 69,7% до загального обсягу фінансування, з них на освіту – 534 998,6 тис.грн. (55,8%), охорону здоров`я – 32 293,7 тис.грн (3,4%), соціальний захист – 42 942,6 тис.грн. (4,4%), культуру – 26 544,3 тис.грн. (2,8%), фізкультуру – 31 784,0 тис.грн (3,3%).

Захищені видатки бюджету міста забезпечені фінансовим ресурсом на 100 відсотків.

Дебіторська заборгованість по загальному фонду станом на 01.01.2022, складає 9 086,1 тис.грн. (3412,9 тис.грн. – прострочена), а саме : 73,1 тис.грн. - передплата за підписку періодичних видань; 528,3 тис.грн. (прострочена) - стягнення за рішенням Вищого господарського суду України від 30.06.2015 року на користь відділу освіти і науки Нікопольської міської ради та установ фізкультури та спорту за рахунки КП «Нікопольтеплоенерго» за рахунки, які були виставлені в січні 2014 року, за тарифами грудня 2013 року, 2884,6 тис.грн.(прострочена) – заборгованість по КП «Нікопольтеплоенерго», яка виникла внаслідок неможливості здійснення перерахунку відповідно до фактичного використання субсидій у зв’язку з призупиненням діяльності організації, 5 600,1 тис.грн. – оплата спожитого бюджетними установами у грудні 2021 року природного газу за виставленими ТОВ «Нафтогаз Трейдінг» рахунками.

Кредиторська заборгованість за звітний період складає 46,8 тис.грн. (прострочена) - кредиторська заборгованість минулих років по КП «Нікопольтеплоенерго».

Заробітна плата нараховувалась із дотриманням умов щодо встановлених на 2021 рік:

- рівня мінімальної заробітної плати – 6 000 грн. (з січня по листопад), 6 500 грн. (грудень);

- розміру тарифної ставки працівника І тарифного розряду за Єдиною тарифною сіткою – 2 670 грн. (з січня по листопад), 2 893 грн. (грудень).

На оплату праці (з нарахуваннями) працівників бюджетних установ та комунальних підприємств охорони здоров’я використано коштів у загальній сумі 565 251,6 тис.грн. У спів ставних умовах показник зростання фонду оплати праці за 2020-2021рр становить 24,5%.

Середньомісячний заробіток на 1 штатну посаду працівника бюджетної сфери склав: у галузі «освіта» - 9 614 грн., «соціальний захист» - 8 003 грн., «культура» – 7 609 грн., «фізична культура і спорт» - 6 453 грн.

За звітний період на заробітну плату (з нарахуваннями) у галузі охорони здоров’я використано коштів бюджету міста у сумі 4 377,2 тис.грн, з них у вигляді фінансової підтримки діяльності дитячої міської лікарні – 1 543,0 тис.грн, пологового будинку – 600,0 тис.грн., стоматологічної поліклініки (дитяче відділення) – 1 659,7 тис.грн., міської лікарні №4 – 63,7 тис.грн. За програмою медичних гарантій коштами державного бюджету профінансовано видатків на утримання штатних посад міських закладів охорони здоров’я у сумі 231 621,0 тис.грн. Середньомісячна заробітна плата за звітний період (з усіх джерел) склала 10 615 грн.

Розрахунки за енергоносії бюджетних установ здійснювались відповідно до обсягів їх споживання. Кредиторська заборгованість на 01.01.2022 відсутня. За звітний період спрямовано з бюджету міста коштів на оплату послуг енергопостачальних організацій у сумі 68 833,6 тис.грн., що становить 87,6% до уточненого річного плану. У порівнянні з показником за 2020 рік видатки збільшилися на 14 349,5 тис.грн. або на 26,3%.

Обсяг послуг теплопостачання зменшився з 10,4 тис.Гкал. – у 2020 до 9,2 тис.Гкал. – у 2021 році (на 11,5%), видатки в грошовій формі зросли на 3 041,7 тис.грн. або на 12%.

Споживання послуг електропостачання складає 5 413,8 тис. кВт/год. проти 4 679,1 тис. кВт/год. - за 2020 рік, грошовий показник збільшився на 7 761,0 тис.грн. або на 67%.

Споживання послуг з водопостачання та водовідведення зросло з 100,5 тис.м3 – у 2020 році до 111,3 тис.м3 – у 2021 році (на 10,7%), видатки в грошовій формі збільшилися на 543,1 тис.грн. або на 21,2 %.

На оплату послуг газопостачання у 2021 році спрямовано 17 057,3 тис.грн. за 1923,3 тис.м3 газу, середньорічний тариф становить 8,9 тис.грн. за 1 тис.м3 проти 9,69 тис.грн. – за 2020 рік. При цьому за рахунок збільшення обсягу споживання газу видатки за 2020-2021рр збільшились на 2 282,0 тис.грн. або на 15,4%.

Зростання споживання енергоносіїв в натуральному виразі відбулося в результаті введення у минулому році загальнонаціонального карантину, яке призвело до призупинення роботи всіх закладів освіти, культури та обмеженого відвідування закладів охорони здоров’я. Однією з причин збільшення вартісних показників споживання енергоносіїв є зростання тарифів.

Видатки на медикаменти та продукти харчування профінансовано відповідно до фактичних показників роботи установ соціально-культурної сфери.

Видатки загального фонду на освіту за звітний період склали 534 998,6 тис.грн., з них коштами субвенцій з інших рівнів бюджетів – 216 274,9 тис.грн. або 40,4% (в тому числі для забезпечення оплати праці педпрацівників – 214 935,8 тис.грн.). Із загального обсягу видатків на заробітну плату (з нарахуваннями) працівників галузі спрямовано 449 981,2 тис.грн. або 84,1%, оплату енергоносіїв – 47 643,5 тис.грн. або 8,9%.

Станом на 01.01.2022 на рахунках бюджету міста обліковуються невикористані кошти освітньої субвенції – 6 097,9 тис.грн., субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 73,3 тис.грн.

За звітний період обраховано та виплачено відпускні та матеріальну допомогу на оздоровлення педпрацівникам закладів освіти (в т.ч. школи мистецтв) – відповідно 41 656,7 тис.грн та 12 568,2 тис.грн., винагороду за сумлінну працю – 8 189,4 тис.грн.

Видатки загального фонду на забезпечення продуктами харчування в закладах освіти виконано в сумі 23 367,8 тис. грн., або на 99,3% до плану. У порівнянні з показником за 2020 рік видатки збільшились на 3 719,8 тис.грн. або на 18,9%. На утримання дітей по харчуванню в дошкільних закладах освіти за рахунок батьківської плати використано 7 890,8 тис.грн.

За звітний період виконано 663,6 тис. діто-днів по харчуванню в загальноосвітніх закладах, на які фактично використано коштів у сумі 15 921,5 тис.грн., середня вартість діто-дня коштами бюджету міста склала 24,0 грн.

В дошкільних закладах для забезпечення 560,2 тис. діто-днів на харчування (з урахуванням батьківської плати) використано 15 337,1 тис.грн., середня вартість діто-дня склала 27,38 грн.

В межах заходів міської програми розвитку освіти профінансовані видатки на надання матеріальної допомоги дітям-сиротам, яким виповнилося 18 років, у сумі 72,4 тис.грн., стипендій відмінникам навчання – 189,2 тис.грн., перевезення дітей-інвалідів до м. Дніпро – 153,6 тис.грн., медичний огляд працівників – 954,9 тис.грн., поточний ремонт будівель дошкільних закладів – 1 350,1 тис.грн., поточний ремонт будівель загальноосвітніх шкіл – 1 265,1 тис.грн. та ін.. На компенсацію безкоштовного проїзду школярів в учбові дні травня-грудня спрямовано авто перевізникам 2 680,2 тис.грн.

Видатки бюджету міста на охорону здоров’я за 2021 рік склали 32 293,7 тис.грн. Виконано вимоги бюджетного законодавства щодо забезпечення коштами бюджету міста видатків комунальних медичних установ на оплату енергоносіїв. Із загального обсягу видатків на дану мету спрямовано 16 040,0 тис.грн. або 49,7%. Поточні видатки закладів охорони здоров’я понад затверджений обсяг коштів на оплату енергоносіїв склали 16 253,7 тис.грн., в т.ч. на заробітну плату та нарахування – 4 377,2 тис.грн. (з них 80,0 тис.грн. – коштами субвенцій з інших місцевих бюджетів), медикаменти та харчування – 2 138,9 тис.грн., соціальне забезпечення – 9 081,3 тис.грн. (з них 4 498,9 тис.грн. – коштами субвенції на забезпечення інсулінами відповідних категорій громадян), оплату поточних послуг та інші видатки - 656,3 тис.грн.

Фінансування видатків на утримання ліжкового фонду закладів охорони здоров’я по харчуванню здійснювалось коштами державного бюджету за програмою медичних гарантій. На дану мету профінансовано видатків у сумі 2 699,4 тис.грн. Середня вартість діжко-дня цілодобового стаціонару по харчуванню становить 27,20 грн. (пологового – 12,48 грн., дитячого соматичного – 33,72 грн., психіатричного – 21,55 грн., інфекційного – 51,0 грн.).

Крім того, відповідно до заходів програми поліпшення медичного обслуговування населення міста на забезпечення пільговим лікувальним харчуванням дітей, хворих на фенілкетонурію (2 чол.), дітей до 3 років з малозабезпечених сімей (6 чол.), дітей, народжених від ВІЛ-інфікованих матерів (10 чол.), направлено 349 9 тис.грн.

Видатки на медикаменти здійснювались за фактичними показниками роботи ліжкового фонду, виконання плану відвідувань, діагностичних досліджень. За 2021 рік установами охорони здоров’я використано коштів у сумі 26 276,9 тис.грн. (з них 24 487,8 тис.грн. коштами НСЗУ). У порівнянні з показником за 2020 рік видатки на медикаменти збільшились на 6 755,0 тис.грн. або на 34,6%. Середня фактична вартість ліжко-дня у звичайному стаціонарі міських лікарень становить 138,11 грн., в т.ч. пологового відділення – 106,68 грн., інфекційного відділення – 328,20 грн., відділень реанімації – 836,39 грн.

В межах заходів міської програми поліпшення медичного обслуговування населення міста профінансовані видатки на медикаменти у загальній сумі 1 789,0 тис.грн., в т.ч. на забезпечення відповідних категорій громадян технічними та ін. засобами (підгузки, кало-, сечоприймачі) – 550,8 тис.грн., на забезпечення дітей, хворих на цукровий діабет, технічними засобами для визначення цукру в крові (37 дітей) – 399,8 тис.грн. (в тому числі на виконання проекту «Маленька смужка рятує життя» Бюджету участі 2021 – 199,8 тис.грн.), придбання вакцини для проведення туберкулін діагностики – 628,6 тис.грн., придбання медикаментів для дитячого відділення стоматполіклініки – 200,0 тис.грн.

На оплату безкоштовних або пільгових рецептів громадян (2 639 осіб) коштами бюджету міста профінансовано 3 000,0 тис.грн.

На зубопротезування пільгової категорії громадян (63 осіб) використано 249,8 тис.грн., на здійснення регресних виплат працівникам охорони здоров’я – 1 332,6 тис.грн.

На здійснення підтримки окремих заходів у системі охорони здоров’я (лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет) спрямовано коштів відповідної субвенції з державного бюджету на оплату 7 334 пільгових рецептів у сумі 4 498,9 тис.грн.

На утримання центру соціальних служб зі штатною чисельністю 12 од. та проведення відповідних заходів спрямовано 2 435,4 тис.грн. (з них 1 954,7 тис.грн. або 80,3% - оплата праці), що на 753,6 тис.грн. або на 44,8% більше проти показника за 2020 рік. Із загального обсягу видатків на привітання дітей з функціональними обмеженнями до новорічних свят спрямовано 50,0 тис.грн., оплату послуг психолога – 79,8 тис.грн. Крім того, на поточний ремонт приміщення центру направлено 190,0 тис.грн.

На виконання заходів соціальної програми підтримки сім’ї, дітей і молоді управлінням з гуманітарних питань використано 70,0 тис.грн. для проведення міських акцій «Привіт, малюк» (квіти, постільна білизна) – 1,2 тис.грн., «Перший раз - в перший клас» (шкільні рюкзаки для дітей з малозабезпечених та багатодітних родин) – 56,9 тис.грн., привітання дітей пільгових категорій з днем Св.Миколая (кондитерські вироби) – 9,9 тис.грн., привітання багатодітних жінок зі званням Мати-героїня (квіти) – 2,0 тис.грн.

В межах заходів програми соціального захисту та підтримки дітей профінансовані видатки на поліпшення матеріальних умов функціонування прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу – 33,2 тис.грн.

На виконання заходів міської програми з поліпшення соціального захисту населення «Турбота» у 2021 році спрямовано власних ресурсів бюджету міста у сумі 27 461,9 тис.грн. (за 2020 рік – 20 402,4 тис.грн.), в тому числі: на фінансову підтримку ветеранських організацій – 587,1 тис.грн., компенсаційні виплати фізичним особам за надання соціальних послуг – 2 540,5 тис.грн, надання матеріальної допомоги громадянам міста – 8 768,0 тис.грн., на відшкодування пільг на оплату житлово-комунальних послуг сім'ям воїнів, загиблих в Афганістані, сім`ям загиблих військовослужбовців в АТО, почесним громадянам міста, багатодітним сім’ям – 508,9 тис.грн, відшкодування комунальних пільг інвалідам війни та учасникам бойових дій, які приймали безпосередню участь у бойових діях під час ВВВ – 33,5 тис.грн, пільговий проїзд потерпілих внаслідок аварії на ЧАЕС – 8,4 тис.грн., компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремих категорій громадян – 14 523,7 тис.грн., на залізничному транспорті – 491,8 тис.грн. На оплату громадських робіт спрямовано 153,7 тис.грн.

Коштами відповідних субвенцій з обласного бюджету профінансовані видатки на:

- пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 101,3 тис.грн.;

- надання матеріальної допомоги громадянам міста – 1 157,4 тис.грн.

В межах заходів програми забезпечення діяльності з надання соціальних послуг населенню територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) здійснюється утримання 15 ліжок тимчасового перебування, забезпечено надання послуг населенню 38 соціальними робітниками, забезпечено оплату послуг соціального таксі – 115,3 тис.грн., послуг гарячого харчування безпритульних громадян у зимовий період – 30,0 тис.грн. Середньомісячна заробітна плата працівника закладу у розрахунку на штатну посаду становить 7 339 грн.

Видатки загального фонду на розвиток галузі культури в місті склали 26 544,3 тис.грн., що на 5 355,7 тис.грн., або на 25,3% більше проти обсягу витрат за 2020 рік. Зростання видатків відбулося за рахунок підвищення посадових окладів працівників бюджетних установ та рівня мінімальної заробітної плати (на 4 843,0 тис.грн.) та зростання вартості спожитих енергоносіїв (749,0 тис.грн.) при одночасному скороченні інших поточних видатків. Фактичні видатки по загальноміським культурно-мистецьким заходам складають 1 047,7 тис.грн., із них: організація новорічних свят (охорона, монтаж та демонтаж ялинки, розважальні послуги) – 218,0 тис.грн., святкування жіночого свята 8 березня – 5,7 тис.грн., Дня Перемоги у другій світовій війні – 9,3 тис.грн., виготовлення банерів, листівок, меморіальної дошки до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної сотні – 18,1 тис.грн., оплата послуг соціальної реклами до Дня українського добровольця – 3,4 тис.грн., виготовлення банеру до дня Чорнобильської трагедії – 1,3 тис.грн., відзначення дня обрання Б. Хмельницького Гетьманом України – 17,3 тис.грн., дня вишиванки (солодощі та квіти) – 28,9 тис.грн., дня захисту дітей – 18,1 тис.грн., 50-ї річниці знаходження скіфської пекторалі – 15,0 тис.грн., організація зустрічі делегації членів Асоціації громад зони спостереження атомних електростанцій – 5,4 тис.грн., святкування дня молоді – 20,1 тис.грн., дня незалежності країни – 24,4 тис.грн., дня міста – 649,8 тис.грн., проведення ярмарки «Петриківський диво цвіт» - 12,9 тис.грн.

На утримання установ фізкультури та спорту та проведення відповідних заходів використано коштів загального фонду бюджету у сумі 31 784,0 тис.грн., що становить 4,3% обсягу власних видатків. В межах програми розвитку фізичної культури та спорту профінансовані видатки на:

- проведення навчально-тренувальних зборів та змагань з олімпійських та не олімпійських видів спорту – 65,0 тис.грн. (нагороджувальна атрибутика – 57,0 тис.грн., виготовлення фотозон – 8,0 тис.грн.);

- відрядження спортсменів ДЮСШ на змагання – 89,6 тис.грн, придбання спортінвентарю – 59,8 тис.грн., харчування спортсменів – 8,7 тис.грн., оплату транспортних послуг (165,6 тис.грн.) та вартості пального (28,1 тис.грн.) для ДЮСШ – 193,7 тис.грн.;

- стипендії спортсменам міста – 120,0 тис.грн,

- оплата послуг з приєднання до електричних мереж об'єкту будівництва спортивно-оздоровчого комплексу на території парку Перемоги по вул.Херсонській - 2 161,9 тис.грн., придбання меблів та обладнання – 760,4 тис.грн.;

- виготовлення банеру - 2,3 тис.грн., придбання спортінвентарю – 148,2 тис.грн. та поточний ремонт приміщення клубу КЗ «НМЦФЗН «Спорт для всіх» - 19,0 тис.грн.;

- оплату видатків навчально-тренувальних зборів та змагань, які проводяться громадськими організаціями фізкультурно-спортивної спрямованості – 2 590,7 тис.грн,

- фінансову підтримку НК ДЮСШ «Електрометалург» – 5 702,2 тис.грн., в т.ч. придбання спортінвентарю – 168,8 тис.грн., відрядження спортсменів – 202,2 тис.грн.

Обсяг коштів на утримання КЗ «Муніципальний спортивний клуб «Нікополь» склав 6 587,9 тис.грн. і враховує видатки на оренду спортивних споруд – 366,9 тис.грн., послуги незалежного аудиту – 20,0 тис.грн., винагороду за арбітраж – 63,0 тис.грн., послуги перевезення членів команди на чемпіонати та тренування – 337,2 тис.грн., оплату послуг проживання та харчування членів команди футбольного клубу – 250,5 тис.грн., оплату послуг чергування бригади швидкої допомоги – 49,9 тис.грн., послуг медичних установ – 16,6 тис.грн. Найбільшу питому вагу у загальному обсязі видатків на утримання клубу займає заробітна плата та нарахування – 5 377,9 тис.грн. або 81,6%.

На виконання заходів «Програми розвитку благоустрою, інфраструктури та житлово-комунального господарства м.Нікополя на 2021 рік» з бюджету міста виділено кошти у сумі 196 761,0тис. грн., або 99,1%до річного плану.В порівнянні з минулим роком видатки збільшились на 47 943,5 тис. грн., або на 11,9%.

За рахунок загального фонду бюджету міста було використано коштів на загальну суму 165 573,9тис.грн.,або 99,8% планових призначень на рік, які були направлені на:

- інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення (в т.ч. поховання померлих безрідних громадян на Нікопольському кладовищі) – 450,8 тис. грн.;

- експлуатаціюта технічне обслуговування житлового фонду– 4 597,9тис. грн..;

- забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства – 200,0 тис. грн.;

- іншу діяльність, пов’язану з експлуатацією об’єктів житлово-комунального господарства – 96,0 тис. грн.;

- забезпечення функціонування підприємств, що надають житлово-комунальні послуги – 6 286,6тис. грн.;

- організацію благоустрою міста – 133 559,6 тис. грн.;

- заходи, пов’язані з поліпшенням питної води – 14 731,2 тис. грн.;

- здійснення заходів із землеустрою – 12,0 тис. грн.;

- утримання та розвиток мостів/шляхопроводів – 4 173,6 тис. грн.;

- заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха – 1 170,0тис. грн.

За звітний період із загального фонду бюджету міста було виділено кошти на фінансування програми «Сприяння Нікопольському управлінню захисних масивів дніпровських водосховищ міжрегіонального офісу захисних масивів дніпровських водосховищ державного агентства водних ресурсів України на 2021 рік» в сумі 296,1 тис. грн., які було спрямовано на закупівлю запчастин до компресорного агрегату 305ВП-30/8 Нікопольської компресорної станції №2.

Із загального фонду бюджету міста також профінансовані видатки на виконання заходів міських програм:

  1. - сприяння громадянській активності у розвитку території міста1 118,1 тис.грн;

  2. - нагородження відзнаками міського голови – 132,5 тис.грн.;

  3. - розвитку малого та середнього підприємництва – 98,1 тис.грн.;

  4. - запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій – 107,8 тис.грн.;

  5. - розвитку містобудівного кадастру – 49,5 тис.грн.;

  6. - розвитку міської аварійно-рятувальної служби на воді – 2 278,8 тис.грн.;

  7. - фінансової підтримки центру соціальної торгівлі – 165,0 тис.грн.;

  8. - фінансової підтримки діяльності міської комунальної аптеки – 44,9 тис.грн.;

  9. - фінансової підтримки комунального підприємства "Муніципільна варта" – 2 460,1 тис.грн;

  10. - сприяння організації призову громадян на строкову військову службу, приписки до призовної дільниці та підготовки юнаків до військової служби – 85,1 тис.грн.;

  11. - сприяння Нікопольському об’єднаному міському територіальному центру комплектування та соціальної підтримки, військовим частинам А0593 Збройних сил України, 3011 Національної гвардії України, Нікопольському відділу поліції ГУНП в Дніпропетровській області, Нікопольському міському відділу УСБ України у Дніпропетровській області – 832,1 тис.грн., програму забезпечення пожежної безпеки міста – 72,2 тис.грн.

  12. Резервний фонд бюджету міста на кінець 2021 року становить 505,0 тис.грн. Протягом звітного періоду кошти з резервного фонду не витрачалися.

На виконання заходів «Програми розвитку благоустрою, інфраструктури та житлово-комунального господарства м. Нікополя на 2021 рік» за рахунок спеціального фонду бюджету міста було використано коштів на загальну суму 31 187,1 тис. грн., або 95,7% планових призначень, які були направлені на:

- забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства– 100,1 тис. грн..;

- організацію благоустрою міста – 578,7 тис. грн.;

- заходи, пов’язані з поліпшенням питної води – 105,6 тис. грн.;

- будівництво1 об’єктів житлово-комунального господарства – 17 283,7 тис. грн.;

- будівництво1інших об’єктів комунальної власності – 1 245,4 тис. грн.;

- утримання і розвиток мостів/шляхопроводів – 3 947,6 тис. грн.;

- утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету – 1 040,5 тис. грн.;

- внески до статутного капіталу–6 885,6 тис. грн., які були спрямовані: КП НВУВКГна придбання основних засобів – 600,0 тис. грн., КП Міське паркове господарство» - 3 256,6 тис. грн., КП «Міськавтодор – 1» - 1 852,9 тис. грн., КП «Міська житлово-технічна інспекція» НМР – 1 176,1 тис. грн.

За 2021 рік на виконання заходів «Програми Екологія 2018-2022» з бюджету міста виділено кошти у сумі 2 814,7тис. грн., або 77,8% планових призначень річного плану, які були направлені на:

- придбання обладнання та механізмів для збору, транспортування, складування побутових відходів та відходів деревини на території міста Нікополя – 1 769,0 тис. грн.;

- придбання багаторічних зелених насаджень для озеленення міста – 995,8 тис. грн.;

- впровадження заходів щодо пропаганди екологічних знань для дітей дошкільного та шкільного віку – 49,9 тис. грн.

На виконання заходів «Програми «Нікополь – прозоре місто» на 2019-2022 роки» у 2021 році було заплановано видатків1 002,0 тис. грн., в т.ч. 895,0 тис. грн. по загальному фонду та 107,0 тис. грн. по спеціальному фонду бюджету міста. За звітний період освоєно – 997,2 тис. грн., або 99,5% плану, в т.ч. 890,2 тис. грн. по загальному фонду були направлені на побудову, створення, впровадження та модернізація системи відеоспостереження та відео аналітики, у тому числі системи оповіщення (придбання відеокамер, комплектуючих до них, серверного обладнання, програмного забезпечення, його налаштування, послуги з монтажу відеокамер, прокладання оптико-волоконних мереж та виготовлення ПКД для їх впровадження) – 401,4 тис. грн.; на утримання та технічне обслуговування системи відеоспостереження та відеоаналітики – 488,8 тис. грн.; 107,0 тис. грн. по спеціальному фонду були направленні на придбання серверу.

  1. В цілому коштами спеціального фонду бюджету міста (в т.ч. бюджету розвитку) профінансовані видатки у сумі 60 831,9 тис.грн. (з них за рахунок переданих коштів із загального фонду – 52 700,7 тис.грн., розподілених залишків спеціального фонду, що утворились на 01.01.2021 – 3 859,5 тис.грн., надходжень субвенцій з інших рівнів бюджетів – 2 649,6 тис.грн.), в тому числі:

  2. - у сфері охорони навколишнього природного середовища – 2 814,7 тис.грн.;

- капремонт будівлі спортивного павільйону на пр.Трубників, 48б (в т.ч. ПКД) – 835,1 тис.грн., встановлення систем блискавко захисту в будівлях закладів ДЮСШ (в т.ч. ПКД) – 148,6 тис.грн., виготовлення ПКД на капітальний ремонт приміщення КЗ "Спорт для всіх" на вул. Трубченко, 9 – 25,0 тис.грн.;

- придбання обладнання для центру надання адміністративних послуг – 220,0 тис.грн., з них коштами відповідної субвенції з державного бюджету – 154,0 тис.грн.;

  1. - виконання заходів програми розвитку малого та середнього підприємництва – 40,0 тис.грн.;

- виконання заходів програми розвитку земельних відносин і охорони земель – 53,8 тис.грн.;

- придбання обладнання для забезпечення теплопостачання в закладах дошкільної освіти – 93,8 тис.грн.;

- встановлення дитячого спортивно-ігрового майданчику в дворі загальноосвітньої школи №16 (бюджет участі) – 156,0 тис.грн.;

- придбання книг для міських шкіл – 56,8 тис.грн.;

- коштами залишку освітньої субвенції придбано комп’ютерну техніку – 280,0 тис.грн., комплекти меблів – 279,0 тис.грн. для загальноосвітніх шкіл, відремонтовано санітарні вузли – 3 449,5 тис.грн., виготовлено ПКД на встановлення системи протипожежного захисту – 230,0 тис.грн., проведено капітальний ремонт будівлі інклюзивно-ресурсного центру – 1 529,2 тис.грн.;

- коштами субвенції з державного бюджету на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів" (451,5 тис.грн.) та співфінансування з місцевого бюджету (193,5 тис.грн.) придбано комп’ютерне обладнання для загальноосвітніх закладів №8, 22, 24;

- коштами субвенції на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" (1 962,0 тис.грн.) та співфінансування (1 139,3 тис.грн.) придбані для початкових класів загальноосвітніх шкіл меблі, комп’ютерне обладнання, дидактичні матеріали;

- коштами субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами (367,3 тис.грн.) та залишку субвенції на 01.01.2021 (154,2 тис.грн.) придбані для закладів освіти сенсорний інтерактивний стіл, оргтехніку та обладнання загального корекційного призначення;

- оплата за монтаж системи забезпечення медичним киснем ліжок лікарні №4 коштами субвенції з державного бюджету – 1 909,8 тис.грн., придбані експрес-тести для визначення антигену корона вірусу – 151,3 тис.грн.;

- коштами субвенції з обласного бюджету придбано систему постачання медичних газів для централізованої подачі кисню ліжкового фонду лікарні №4 – 2 498,3 тис.грн.;

- на виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для внутрішньо переміщених осіб (2 чол.), які захищали незалежність країни, коштами відповідної субвенції профінансовано 2 872,5 тис.грн.;

- придбання автотранспорту для краєзнавчого музею – 641,0 тис.грн.;

- виготовлення ПКД на капітальний ремонт будівлі краєзнавчого музею на вул. Микитинська, 25 – 25,0 тис.грн.;

- заходи у сфері житлово-комунального господарства – 784,4 тис.грн.;

- будівництво об’єктів житлово-комунального господарства – 17 283,7 тис.грн., інших об’єктів комунальної власності – 1 245,4 тис.грн;

- будівництво освітніх установ – 3 142,4 тис.грн., в т.ч. виготовлення ПКД на реконструкцію з встановленням альтернативного резервного джерела теплопостачання – 109,4 тис.грн., ПКД на капремонт будівель – 40,0 тис.грн., встановлення альтернативного джерела теплопостачання в загальноосвітньому закладі №1 – 1 688,6 тис.грн., облаштування системи протипожежного захисту в загальноосвітньому закладі №13 – 1 304,4 тис.грн.;

- оплата вартості проектно-кошторисної документації на ремонт та реконструкцію будівель медичних підприємств, капремонт частини приміщення ганку стоматполіклініки коштами бюджету міста – 1 610,4 тис.грн.;

- співфінансування видатків на придбання ноутбуків для загальноосвітніх шкіл міста (120 ноутбуків) – 720,0 тис.грн.;

- співфінансування видатків на придбання мультифункціональних спортивних майданчиків (4 шт.) – 190,8 тис.грн.;

  1. - поповнення статутного капіталу суб’єктів господарювання – 6 885,6 тис.грн.;

  2. - капремонт міських доріг – 1 040,5 тис.грн.;

  3. - капремонт шляхопроводу по вул. Електрометалургів – 3 947,6 тис.грн.;

  4. - виконання заходів програми «Прозоре місто» - 107,0 тис.грн.;

  5. - трансферти до державного бюджету – 597,0 тис.грн. та ін..

  6. На погашення місцевого боргу перед Північною екологічною фінансовою корпорацією "НЕФКО" використано 2 172,5 тис.грн.

За рахунок коштів, отриманих бюджетними установами від надання платних послуг населенню, видатки склали 8 925,4 тис.грн, з них на утримання дітей в дошкільних закладах освіти (батьківська плата) – 7 928,9 тис.грн, надання соціальних послуг територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) – 279,6 тис.грн., послуг у галузі культури – 569,6 тис.грн. (вхідна плата та платні гуртки, орендна плата); інших джерел власних надходжень бюджетних установ (благодійних внесків, грантів та сум на виконання окремих доручень) – 5 488,3 тис.грн., в т.ч. у галузі освіти (в т.ч. комп’ютерна техніка та протипожежне обладнання) – 3 597,2 тис.грн., державного управління – 928,7 тис.грн., соціального захисту (обладнання для територіального центру) – 692,4 тис.грн., фізкультури і спорту (спортінвентар та спортивна форма для футбольного клубу) – 174,5 тис.грн.

інформація звіт 2021.zip

Начальник управління економіки,

фінансів та міського бюджету Олена ДАВИДКО

Read 2302 times

Нікопольська міська рада
inform@nikopol-mrada.dp.gov.ua

Електрометалургів, 3, Нікополь, 53200, Україна

(0566) 68-03-00