1 winter
01 / 01

1 winter

Corporate Template

Read More
Середа, 05 жовтня 2022 10:30

Про затвердження звіту про виконання бюджету Нікопольської міської територіальної громади за І півріччя 2022 року

Пояснювальна записка про виконання бюджету Нікопольської міської територіальної громади за І півріччя 2022 року

1.Доходи бюджету

За І півріччя 2022 року до бюджету міста надійшло доходів з урахуванням трансфертів у сумі 571566,7 тис.грн., в тому числі до загального фонду – 567423,6 тис.грн., до спеціального фонду – 4143,1 тис.грн. План на звітний період виконано на 98,7%.

У порівнянні з минулим роком доходи збільшилися на 51126,2 тис.грн. або на 9,8%, в тому числі за рахунок збільшення власних доходів – на 47877,7 тис.грн. або на 12,2%, зростання обсягу субвенцій з державного бюджету - на 3248,5 тис.грн. або на 2,5%.

Станом на 01.07.2022 року до загального фонду бюджету міста надійшло власних доходів у сумі 434952,4 тис.грн. План на звітний період недовиконано на 8053,7 тис.грн. або на 1,8%. У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року надходження власних доходів зросли на 52233,0 тис.грн. або на 13,6%.

План надходжень по основному джерелу доходів – податку на доходи фізичних осіб перевиконано на 340,1 тис.грн. або на 0,1%. Збільшення надходжень у порівнянні з аналогічним періодом минулого року склало 56545,9 тис.грн. або 21%. За звітний період істотно збільшили перерахування податку на доходи ПАТ «НЗФ» - на 18,8 млн.грн. або на 28,4%, ТОВ «Інтерпайп Нікот’юб» - на 6,6 млн.грн. або на 26,5%, ПРАТ «Сентравіс Продакшн Юкрейн» - на 2,1 млн.грн. або на 11,1%. Крім того, у порівнянні з минулим роком надходження податку на доходи з грошового утримання військовослужбовців зросли на 24,7 млн.грн. або більш ніж у 4 рази.

Планові показники по податку на прибуток підприємств комунальної власності перевиконано на 24,0 тис.грн. або на 6,9%, у порівнянні з минулим роком надходження збільшилися на 8,6 тис.грн. або на 2,4%. Перевиконання планових показників та зростання надходжень пояснюється збільшенням перерахувань податку КП «Нікопольводоканал».

План по акцизному податку недовиконано на 2835,6 тис.грн. або на 14,2%, у порівнянні з минулим роком надходження цього платежу зменшилися на 1220,5 тис.грн. або на 6,7%. Недовиконання плану та скорочення надходжень пояснюється скасуванням на законодавчому рівні акцизного податку з нафтопродуктів. В той же час доходи від акцизного податку з реалізації алкогольних та тютюнових виробів збільшилися у порівнянні з минулим роком на 3507,1 тис.грн. або на 30,9%.

За звітний період до бюджету міста надійшло доходів від податку на майно – 46764,2 тис.грн., в тому числі податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки - 5553,0 тис.грн., земельного податку та орендної плати за землю – 41177,0 тис.грн., транспортного податку – 4,2 тис.грн.

По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, планові показники недовиконано на 1050,1 тис.грн. або на 15,8%, у порівнянні з минулим роком надходження скоротилися на 793,2 тис.грн. або на 12,4% внаслідок несплати поточних податкових зобов’язань як юридичними так і фізичними особами.

План надходжень до бюджету земельних платежів (орендної плати за землю та земельного податку) недовиконано на 6608,0 тис.грн. або на 13,8%. У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року спостерігається скорочення надходжень земельних платежів на 6412,1 тис.грн. або на 13,5%. Недовиконання плану та скорочення надходжень пояснюється несплатою поточних платежів підприємствами міста з моменту введення у країні військового стану. Так, з початку року станом на 01.06.2022 року виникла заборгованість зі сплати земельних платежів по таких підприємствах: ТОВ «Інтерпайп Нікот’юб» - 1905,1 тис.грн., ПРАТ «НЗТО» - 390,0 тис.грн., ПРАТ «Теплоелектроцентраль» - 515,2 тис.грн., ТОВ «Екотехнік Нікополь» - 272,3 тис.грн.

За І півріччя 2022 року між Нікопольською міською радою та землекористувачами було укладено та зареєстровано відповідно до вимог діючого законодавства 25 договорів оренди землі та додаткових угод про поновлення договорів оренди на загальну площу 9,6704 га, в тому числі: з юридичними особами – 15 договорів на загальну площу 7,0380 га (13 нових, орендна плата в рік становить 1529,4 тис.грн.), з фізичними особами – 10 договорів на загальну площу 2,6324 га (9 нових, орендна плата за рік становить 501,0 тис.грн.).

З загальної кількості укладених договорів оренди землі за звітний період на 3 земельні ділянки комунальної власності було проведено земельні торги (аукціони) з послідуючим укладенням договорів оренди (загальна площа 2,4659 га, орендна плата на рік становить 528,6 тис.грн.)

Станом на 01.07.2022 року у місті діє 519 договорів оренди землі, в тому числі: укладених з юридичними особами - 314 договір, з фізичними особами205 договорів.

План надходжень до бюджету єдиного податку перевиконано на 1038,6 тис.грн. або на 2,8%. У порівнянні з минулим роком надходження зросли на 3650,3 тис.грн. або на 10,4% завдяки збільшенню кількості платників податку – юридичних осіб через зміни в законодавстві щодо спрощеної системи оподаткування та зростанню розміру ставки для платників податку І та ІІ груп – фізичних осіб, який визначається у відсотках до мінімальної заробітної плати.

План надходжень до бюджету частини чистого прибутку комунальних підприємств перевиконано на 62,6 тис.грн. або у 1,7 разів, за 6 місяців минулого року надходження відсутні.

Планові показники по платі за надання адміністративних послуг перевиконано на 570,9 тис.грн. або на 28,7%, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 431,6 тис.грн. або на 20,3% внаслідок збільшення кількості наданих послуг.

Недовиконання плану по надходженням від орендної плати за користування майном, що перебуває в комунальній власності, на 253,9 тис.грн. або у 2,7 разів та скорочення надходжень у порівнянні з попереднім роком на 587,9 тис.грн. або у 5 разів пояснюється наявністю заборгованості по перерахуванню орендної плати до бюджету міста КП «Міська житлово-технична інспекція» у сумі 481,3 тис.грн.

Недовиконання планових показників надходжень до бюджету державного мита на 25,3 тис.грн. або на 33,1%, та скорочення надходжень у порівнянні з минулим роком на 43,3 тис.грн. або на 45,8% відбулося через зменшення кількості наданих послуг, за які сплачується мито.

По іншим надходженням (код платежу 24060300) перевиконання планових показників на 1056,6 або більш ніж у 2 рази та збільшення надходжень у порівнянні з аналогічним періодом 2021 року на 878,4 тис.грн. або у 1,8 разів пояснюється поверненням до бюджету комунальними установами невикористаних у 2021 році бюджетних коштів.

Планові показники надходжень коштів за шкоду, заподіяну на земельних ділянках внаслідок їх використання без правовстановлюючих документів, недовиконано на 314,7 тис.грн. або на 40,4%, у порівнянні з минулим роком надходження скоротилися на 185,6 тис.грн. або на 28,5%.

З метою недопущення втрат доходів від незаконного використання земель міста у звітному періоді було вжито наступні заходи:

  • направлено 25 претензій боржникам про сплату збитків на загальну суму 26796,2 тис.грн.;

  • подано до суду 1 позовну заяву про стягнення збитків, завданих ТОВ «Антон і Д», на суму 236,9 тис.грн. (вказана справа перебуває на розгляді у суді);

  • комісією з визначення та відшкодування збитків нараховано збитки по трьох земельних ділянках на загальну суму 932,4 тис.грн.

Крім того, по справам минулих років судами винесено 2 рішення на користь Нікопольської міської ради на суму 2524,0 тис.грн. Судові рішення перебувають на виконанні у ДВС.

До спеціального фонду бюджету міста за І півріччя 2022 року надійшло доходів у сумі 4143,1 тис.грн., план перевиконано на 664,8 тис.грн. або на 19,1%. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження доходів до спеціального фонду зменшилися на 4355,3 тис. грн. або у 2 рази через скорочення надходжень коштів від відчуження майна комунальної власності – на 287,9 тис.грн., власних надходжень бюджетних установ на 3311,3 тис.грн. або у 2,3 рази та коштів від продажу землі – на 1579,4 тис.грн.

За І півріччя 2022 року перевиконано план надходжень екологічного податку на 448,6 тис.грн. або на 44,6%, у порівнянні з минулим роком збільшення доходів склало 777,2 тис.грн. або 2,1 рази.

При наявності планових призначень у сумі 7,0 тис.грн. надходження по коду 24061600 «Інші надходження до фондів охорони навколишнього природного середовища» відсутні, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року відбулося скорочення надходжень цього платежу на 13,3 тис.грн. по причині несплати комунальним підприємством «Нікопольводоканал» до бюджету коштів за скид стічних вод із понаднормативним забрудненням, стягнутих з промислових підприємств міста.

План надходжень до бюджету грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, перевиконано на 53,9 тис.грн. або майже у 10 разів, у порівнянні з минулим роком надходження збільшилися на 59,3 тис.грн. через сплату штрафних санкцій ПРАТ «НЗТО» та ПРАТ «Теплогенерація».

За звітний період надійшло власних надходжень бюджетних установ у сумі 2626,7 тис.грн. У порівнянні з минулим роком обсяг власних надходжень зменшився на 3311,3 тис.грн. або у 2,3 рази по причині скорочення: плати за послуги, що надаються бюджетними установами – на 2347,8 тис.грн. або у 2 рази та благодійних внесків – на 963,6 тис.грн. або майже у 4 рази.

План надходжень до бюджету коштів від відчуження майна, що перебуває у комунальній власності, недовиконано на 138,4 тис.грн., скорочення доходів у порівнянні з минулим роком склало 287,9 тис.грн. через відсутність проданих у 2022 році об’єктів.

При наявності надходжень за І півріччя 2021 року від продажу землі у сумі 1579,4 тис.грн., у звітному періоді 2022 року надходження відсутні.

2. Видатки бюджету

За січень-червень 2022 року видатки загального фонду бюджету міста з урахуванням субвенцій з інших рівнів бюджетів виконано в сумі 416 158,4 тис.грн, що становить 39,2% до річного плану та 64,6% до плану на звітний період. Із загального обсягу видатків 119 640,9 тис.грн. або 28,7% забезпечено коштами освітньої субвенції з державного бюджету. Власні видатки загального фонду складають 296 258,1 тис.грн. або 71,2%.

На захищені статті із загального фонду бюджету направлено 340 915,9 тис.грн. або 81,9%, в тому числі 287 916,4 тис.грн або 69,2% - на заробітну плату з нарахуваннями працівникам бюджетних установ, 8 435,8 тис.грн. або 2% – соціальне забезпечення (регресні виплати медичним працівникам, матеріальна допомога та інші трансферти населенню відповідно до заходів міських програм), 4 592,1 тис.грн. або 1,1% - забезпечення установ освіти продуктами харчування, 812,4 тис.грн. – закупівля медикаментів для виконання заходів програми поліпшення медичного обслуговування населення міста, 39 114,1 тис.грн або 9,4% - оплату енергоносіїв та комунальних послуг бюджетних установ, комунальних підприємств охорони здоров’я, 45,1 тис.грн. – обслуговування місцевого боргу.

На відшкодування пільгового перевезення громадян авто- та залізничним транспортом (в т.ч. школярів) спрямовано 9 254,2 тис.грн., або 2,2% до видатків загального фонду, створення міського резерву матеріальних цінностей, медикаментів, продуктів харчування, інвентарю – 7 286,3 тис.грн. Видатки резервного фонду на закупівлю товарів, необхідних для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених та евакуйованих осіб, склали 1 539,5 тис.грн., на придбання лікарського засобу «Калію йодид» з метою запобігання можливих наслідків надзвичайних ситуацій, пов’язаних з воєнним станом в Україні, - 272,8 тис.грн. За звітний період вилучено з бюджету міста (реверсна дотація) 4 257,3 тис.грн.

На соціально-культурну сферу та соціальний захист населення спрямовано 326 474,7 тис.грн, що становить 78,5% до загального обсягу фінансування, з них на освіту – 263 765,9 тис.грн. (63,4%), охорону здоров`я – 15 191,4 тис.грн (3,7%), соціальний захист – 21 223,6 тис.грн. (5,1%), культуру – 13 038,8 тис.грн. (3,1%), фізкультуру – 13 255,0 тис.грн (3,2%).

Захищені видатки бюджету міста забезпечені фінансовим ресурсом на 100 відсотків. Проте станом на 01.07.2022р обліковується профінансована та невиплачена поточна кредиторська заборгованість із заробітної плати за червень у сумі 1 341,8 тис.грн., яку погашено 02.07.2022 у повному обсязі.

Заробітна плата нараховувалась із дотриманням умов щодо встановлених:

- рівня мінімальної заробітної плати – 6 500 грн.;

- розміру тарифної ставки працівника І тарифного розряду за Єдиною тарифною сіткою – 2 893 грн.

Середньомісячний заробіток на 1 штатну посаду працівника бюджетної сфери склав: у галузі «освіта» - 9 944 грн., «соціальний захист» - 8 456 грн., «культура» – 7 459 грн., «фізична культура і спорт» - 9 687 грн.

За програмою медичних гарантій коштами державного бюджету профінансовано видатків на утримання штатних посад міських лікарень у сумі 148 411,1 тис.грн. Середньомісячна заробітна плата працівника галузі за звітний період склала: 15 797,89 грн. – у амбулаторіях первинної медичної допомоги, 13 798,42 грн. – закладах вторинної ланки.

Розрахунки за енергоносії та комунальні послуги бюджетних установ, підприємств охорони здоров’я здійснювались відповідно до обсягів їх споживання. Кредиторська заборгованість на 01.07.2021 відсутня. Фактичний показник споживання енергоносіїв у грошовому виразі становить 37 963,8 тис.грн., у тому числі теплопостачання (3,6 тис. Г/кал) - 14 493,2 тис.грн., водопостачання та водовідведення (39,4 тис.м3) – 1 325,1 тис.грн., електроенергія (2 311,2 тис. кВ/ч) – 11 760,5 тис.грн., природний газ (574,8 тис.м3) – 10 385,0 тис.грн. На оплату інших енергоносіїв та інших комунальних послуг (закупівля пелетів та вивіз сміття) спрямовано 332,8 тис.грн.

Не зважаючи на те, що видатки бюджету міста за І півріччя 2022 року на оплату енергоносіїв та комунальних послуг проведені на рівні витрат за аналогічний період 2021 року, має місце факт зменшення натуральних показників їх споживання: теплопостачання – з 7,0 тис. Г/кал. до 3,6 тис. Г/кал. (на 48,6%), водопостачання – з 56,0 тис.м3 до 39,4 тис.м3 (на 29,6%), електроенергії – з 2 978,2 тис.кВ/ч до 2 311,2 тис.кВ/ч (на 22,4%), газопостачання – з 876,2 тис.м3 до 574,8 тис.м3 (на 34,4%), що свідчить про зростання тарифів. Зменшення фізичних обсягів споживання енергоносіїв пов’язане з виконанням заходів, пов’язаних зі збройною агресією Російської Федерації.

Видатки на медикаменти та продукти харчування профінансовано відповідно до фактичних показників роботи установ соціально-культурної сфери.

Видатки загального фонду на освіту за звітний період склали 263 765,9 тис.грн., з них коштами субвенцій з інших рівнів бюджетів (оплата праці та нарахування) – 119 900,4 тис.грн. або 45,5%. Із загального обсягу видатків на заробітну плату (з нарахуваннями) працівників галузі спрямовано 232 621,7 тис.грн. або 88,2%, оплату енергоносіїв – 24 315,3 тис.грн. або 9,2%.

За звітний період обраховано та виплачено відпускні та матеріальну допомогу на оздоровлення педпрацівникам закладів освіти – 20 723,8 тис.грн. та 7 485,9 тис.грн. відповідно, школи мистецтв – 784,2 тис.грн та 376,4 тис.грн.

Видатки загального фонду на забезпечення продуктами харчування в закладах освіти виконано в сумі 4 592,1 тис. грн. проти 13 387,7 тис.грн. – за аналогічний період 2021 року, що пов’язано з вимушеною організацією навчального процесу з 24 лютого у он-лайн формі, призупиненням роботи закладів дошкільної освіти. На утримання дітей по харчуванню в дошкільних закладах освіти за рахунок батьківської плати використано 951,5 тис.грн. (на 63,5% менше).

В межах заходів міської програми розвитку освіти профінансовані видатки на надання матеріальної допомоги дітям-сиротам, яким виповнилося 18 років (50 чол.), у сумі 41,6 тис.грн., стипендій відмінникам навчання (130 учнів) – 107,6 тис.грн., перевезення дітей-інвалідів до м. Дніпро – 36,4 тис.грн., вшанування медалістів – 30,0 тис.грн., компенсаційні виплати за пільговий проїзд учнів автотранспортом (січень-лютий) – 1 493,3 тис.грн.

Видатки бюджету міста на охорону здоров’я за І півріччя 2022 року виконано у сумі 15 191,4 тис.грн. Відповідно до вимог бюджетного кодексу у повному обсязі забезпечені фінансовим ресурсом видатки на енергоносії – 10 424,3 тис.грн.

Крім того, в межах заходів міської програми поліпшення медичного обслуговування населення міста профінансовані видатки на медикаменти у загальній сумі 812,4 тис.грн., в т.ч. на забезпечення відповідних категорій громадян технічними та ін. засобами (підгузки, кало-, сечоприймачі) – 311,9 тис.грн., забезпечення дітей, хворих на цукровий діабет (37 чол.), препаратами глюкогену – 24,0 тис.грн., придбання медикаментів для надання стоматологічної допомоги дітям – 74,0 тис.грн., на забезпечення дітей, хворих на цукровий діабет, технічними засобами для визначення цукру в крові (37 дітей) – 199,5 тис.грн., придбання вакцини для проведення туберкулін діагностики – 49,9 тис.грн., придбання таблеток калію йодиду – 153,1 тис.грн.

На оплату безкоштовних або пільгових рецептів громадян (995 осіб) коштами бюджету міста профінансовано 1 204,0 тис.грн.

На зубопротезування пільгової категорії громадян (27 осіб) використано 160,7 тис.грн., на здійснення регресних виплат працівникам охорони здоров’я – 638,8 тис.грн.

На утримання центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді зі штатною чисельністю 12 од. спрямовано 1 166,8 тис.грн., що на 109,6 тис.грн. або на 10,4% більше проти показника за аналогічний період 2021 року, в тому числі за рахунок зростання видатків на заробітну плату – на 88,5 тис.грн. або на 8,4%. Відповідно до заходів міської програми соціальної підтримки сім’ї, дітей і молоді та організації оздоровлення і відпочинку дітей профінансовано видатки за надані послуги психолога – 22,0 тис.грн., з них 11,0 тис.грн. – зареєстровані та не оплачені зобов’язання.

На виконання заходів міської програми з поліпшення соціального захисту населення «Турбота» у січні-червні 2022 року спрямовано власних ресурсів бюджету міста у сумі 13 571,2 тис.грн. (за І півріччя 2021 року – 12 854,0 тис.грн.), в тому числі: на фінансову підтримку ветеранських організацій – 154,0 тис.грн., компенсаційні виплати фізичним особам за надання соціальних послуг – 1 066,2 тис.грн, надання матеріальної допомоги громадянам міста – 4 340,6 тис.грн. (в тому числі сім’ям загиблих на війні військовослужбовців (21 чол.) - 1 050,0 тис.грн.), на відшкодування пільг на оплату житлово-комунальних послуг сім'ям воїнів, загиблих в Афганістані, сім`ям загиблих військовослужбовців в АТО, почесним громадянам міста, інвалідам ВВв та учасникам бойових дій ВВв – 249,6 тис.грн, компенсаційні виплати за пільговий проїзд автомобільним транспортом окремих категорій громадян – 7 512,4 тис.грн., на залізничному транспорті – 248,4 тис.грн. На оплату громадських робіт спрямовано 50,7 тис.грн.

В межах заходів міської програми підтримки учасників бойових дій, які приймали безпосередню участь в антитерористичній операції/операції Об’єднаних сил та членів їх сімей - мешканців м.Нікополя "Захисник України" профінансовані видатки на поховання військовослужбовців (ритуальні послуги) – 245,8 тис.грн.

На виконання заходів програми забезпечення діяльності з надання соціальних послуг населенню територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) спрямовано 4 383,5 тис.грн. Середньомісячна заробітна плата працівника закладу у розрахунку на штатну посаду становить 7 860 грн.

Видатки загального фонду на розвиток галузі культури в місті склали 13 038,8 тис.грн., або на рівні обсягу витрат за аналогічний період 2021 року через відсутність можливості здійснювати установами своїх повноважень в умовах воєнного стану. Фактичні видатки по загальноміським культурно-мистецьким заходам (січень) складають 144,4 тис.грн. – святкування новорічного та різдвяного свят.

На утримання установ фізкультури та спорту та проведення відповідних заходів використано коштів загального фонду бюджету у сумі 13 255,1 тис.грн., що становить 4,5% обсягу власних видатків. Проти показника за І півріччя 2021 року видатки зменшилися на 4 195,3 тис.грн. або на 24%, в т.ч. за рахунок внесення змін до мережі закладів галузі. В межах програми розвитку фізичної культури та спорту профінансовані видатки на:

- відрядження спортсменів ДЮСШ на змагання – 26,4 тис.грн, оплата вартості пального для ДЮСШ – 68,0 тис.грн.;

- оплату видатків навчально-тренувальних зборів та змагань, які проводяться громадськими організаціями фізкультурно-спортивної спрямованості – 722,1 тис.грн,

- фінансову підтримку НК ДЮСШ «Електрометалург» – 2 974,9 тис.грн. (заробітна плата 33,42 штатних одиниць, середньомісячна на штатну посаду за звітний період – 12 161 грн.);

- фінансову підтримку КП «Спорт для всіх» - 1 150,1 тис.грн., в тому числі оплата праці – 930,3 тис.грн., придбання предметів, матеріалів – 96,9 тис.грн., оплата послуг – 51,2 тис.грн., електропостачання – 71,7 тис.грн.

Міські спортивні заходи та змагання не проводились.

Із загального фонду бюджету міста також профінансовані видатки на виконання заходів міських програм:

  • нагородження відзнаками міського голови – 33,8 тис.грн.;

  • розвитку малого та середнього підприємництва – 4,5 тис.грн.;

  1. - сприяння громадянській активності у розвитку території міста633,7 тис.грн;

  2. - фінансової підтримки Комунального підприємства"Нікопольська комунальна аптека» НМР - 434,4 тис.грн.;

  3. - фінансової підтримки комунального підприємства "Центр соціальної торгівлі" НМР – 90,6 тис.грн.;

  4. - розвитку міської аварійно-рятувальної служби на воді – 1 275,1 тис.грн.;

  5. - фінансової підтримки комунального підприємства "Муніципільна варта" – 1 247,7 тис.грн;

  6. - сприяння організації призову громадян на строкову військову службу, приписки до призовної дільниці та підготовки юнаків до військової служби – 531,6 тис.грн.;

  7. - впровадження багатоцільової системи відеонагляду – 523,4 тис.грн.;

  8. - сприяння Нікопольському районному територіальному центру комплектування та соціальної підтримки, військовій частині А0593 Збройних сил України, військовій частині А2110 Збройних сил України, військовій частині 3011 Національної гвардії України, Нікопольському районному управлінню поліції ГУНП в Дніпропетровській області, Нікопольському міжрайонному відділу УСБ України у Дніпропетровській області – 1 100,0 тис.грн.

  9. За І півріччя 2022 року на фінансування заходів «Програми розвитку благоустрою та інфраструктури м. Нікополя на 2022рік» за рахунок загального фонду бюджету міста виділено кошти у сумі 33698,0 тис. грн., що складає 33,4% планових призначень звітного періоду.

  10. Кошти спрямовані на:

  11. - виконання заходу програми «Поховання померлих безрідних та невідомих громадян на Нікопольському кладовищі» – 312,3 тис. грн.;

  12. - забезпечення функціонування підприємств, що надають житлово-комунальні послуги–3177,6тис. грн.;

  13. - організацію благоустрою міста – 22268,0 тис. грн.;

  14. - заходи, пов’язані з поліпшенням питної води – 163,6 тис. грн.;

  15. - утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури– 11007,5тис. грн.;

  16. - заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха – 51,0 тис. грн.

  17. За рахунок спеціального фонду бюджету міста виділено кошти у сумі 880,0 тис.грн.КП «Нікопольводоканал» НМР на придбання основних засобів.

  18. З резервного фонду бюджету міста використано коштів у сумі 1 812,3 тис.грн.

  19. Інформація про витрачання коштів резервного фонду

  20. бюджету Нікопольської міської територіальної громади у січні-червні 2022 року

грн.

Головний розпорядник коштів

Назва заходу

Виділено коштів

Використано коштів

Залишок невикористаних коштів на 01.07.2022

Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства

Облаштування місць перебування ВПО (придбання меблів, побутової техніки, м’якого інвентарю, матеріалів для поточного ремонту приміщень)

1 618 919,29

1 539 507,33

79 411,96

Виконавчий комітет міської ради

Закупівля лікарського засобу «Калію йодид»

272 753,70

272 753,70

0

  1. Організація бюджетного процесу в країні проходить у правовому полі, окресленому Бюджетним кодексом України. Проте, на сьогодні повноваження місцевого самоврядування щодо фінансування видатків бюджету здійснюються з урахуванням встановлених обмежень, пов’язаних зі збройною агресією Російської Федерації.

  2. З початку воєнних дій розрахунково-касове обслуговування розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів здійснюється Державною казначейською службою відповідно до Порядку, затвердженого постановою КМУ від 09.06.2021 №590 (зі змінами), згідно якого платежі за дорученнями клієнтів здійснюються з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка в певній черговості. Пріоритетними є видатки розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, залучених до вирішення завдань, пов’язаних із здійсненням заходів правового режиму воєнного стану, оплата праці працівників бюджетних установ з нарахуваннями, обслуговування місцевого боргу, соціальне забезпечення і т.д. Оплата окремих поточних та капітальних видатків Порядком не передбачена.

  3. У зв’язку з цим на 01.07.2022 обліковується заборгованість за видатками загального та спеціального фонду:

  4. - зобов’язання за якими зареєстровані до 24.02.2022 та не передбачені Порядком;

  5. - які мають статус останньої черги в умовах ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку.

Кредиторська заборгованість загального фонду становить 4 627,3 тис.грн., в тому числі прострочена – 2 142,8 тис.грн. Із загального обсягу:

  • 1 341,8 тис.грн. – поточна заборгованість із заробітної плати, термін виплати – 07.07.2022;

  • 1 203,8 тис.грн. – за придбані предмети, матеріали, в т.ч. прострочена – 1 118,8 тис.грн. за видатками виконавчих органів ради – 150,1 тис.грн., утримання та розвиток автодоріг міста – 968,7 тис.грн.,

  • 295,7 тис.грн. – з оплати послуг, в т.ч. прострочена – 22,3 тис.грн. за видатками виконавчих органів ради – 0,8 тис.грн., територіального центру соціального обслуговування – 3,0 тис.грн., центру соціальних послуг за отримані послуги психолога – 11,0 тис.грн., з обслуговування програмного забезпечення містобудівного кадастру – 7,5 тис.грн.;

  • 4,8 тис.грн. – прострочена з оплати відряджень;

  • 100,1 тис.грн. – прострочена з оплату послуг медичної комісії призовної дільниці;

  • 1 586,7 тис.грн., з них 876,3 тис.грн. – прострочена з виконання заходів міських програм одержувачами бюджетних коштів – комунальними підприємствами у сфері житлово-комунального господарства – 281,2 тис.грн., утримання дорожньої інфраструктури міста – 12,5 тис.грн., медичної сфери (комунальна аптека) – 459,9 тис.грн., ритуальних послуг – 93,0 тис.грн., підтримки громадських організацій інвалідів і ветеранів – 9,7 тис.грн., громадських спортивних організацій - 20,0 тис.грн.;

  • 50,0 тис.грн. – поточна на надання матеріальної допомоги сім’ї загиблого на війні військовослужбовця;

  • 44,4 тис.грн., в т.ч. 20,4 тис.грн. – прострочена по відрахуваннях на соц-культ. заходи (профвнески 0,3%).

  1. Коштами спеціального фонду бюджету міста (бюджету розвитку) профінансовані видатки у сумі 5 400,5 тис.грн, з них коштами субвенцій з інших рівнів бюджету на реконструкцію системи централізованої подачі кисню в лікарні №4 – 3 217,4 тис.грн., поповнення статутного капіталу комунального підприємства «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» - 880,0 тис.грн., капремонт будівель ДЮСШ – 142,6 тис.грн., створення міського резерву матеріальних цінностей (джерела резервного живлення) – 510,5 тис.грн., виконання заходів міської програми сприяння діяльності силових структур – 650,0 тис.грн.

  2. Кредиторська заборгованість бюджету за спеціальним фондом складає 4 610,3 тис.грн. по капремонту будівлі спортивного павільйону з підвалом на пр.Трубників,48б.

  3. На погашення місцевого боргу перед Північною екологічною фінансовою корпорацією "НЕФКО" використано 1 086,2 тис.грн.

  4. За рахунок коштів, отриманих бюджетними установами від надання платних послуг населенню, видатки склали 1 134,7 тис.грн, інших джерел власних надходжень бюджетних установ (благодійних внесків та сум на виконання окремих доручень) – 354,8 тис.грн. У порівнянні з показниками за аналогічний період 2021 року вони зменшились відповідно на 1 781,3 тис.грн. (на 61%) та 798,7 тис.грн. (на 69%).

Начальник управління економіки,

фінансів та міського бюджету Олена ДАВИДКО

Read 2131 times

Нікопольська міська рада
inform@nikopol-mrada.dp.gov.ua

Електрометалургів, 3, Нікополь, 53200, Україна

(0566) 68-03-00